Quote from Guest on 22 February 2011, 14:15Teori och praktik bör blandas.
Det är helt otroligt så mycket mer vi vet idag. Kläder + skor + mat + drycker + puls + VO2 + maskiner + jag vet inte vad.
Om man följer så mycket som möjligt av vetenskapliga bevis ( helst alla ) så vänjer man kro
Teori och praktik bör blandas.
Det är helt otroligt så mycket mer vi vet idag. Kläder + skor + mat + drycker + puls + VO2 + maskiner + jag vet inte vad.
Om man följer så mycket som möjligt av vetenskapliga bevis ( helst alla ) så vänjer man kro
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 14:25Det mesta nytt som skimrar är överskattat. Bliv vid det gamla!
Det mesta nytt som skimrar är överskattat. Bliv vid det gamla!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 14:59Öh,... håller med Dig K-G: "Teori och praktik bör blandas". Oftast är det väl så i alla fall,.....
Öh,... håller med Dig K-G: "Teori och praktik bör blandas". Oftast är det väl så i alla fall,.....
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 15:22Tänk att folk från Trollhättan alltid ska klaga på dagens ungdom?
Rune Larsson sa nästan precis samma i lördags.Jag tycker att utvecklingen har gått framåt. På 80-talet när man inte hade all den teknologi och kunskap som vi har idag så räckte 2:35:00 på
Tänk att folk från Trollhättan alltid ska klaga på dagens ungdom?
Rune Larsson sa nästan precis samma i lördags.
Jag tycker att utvecklingen har gått framåt. På 80-talet när man inte hade all den teknologi och kunskap som vi har idag så räckte 2:35:00 på
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 16:11hehe Mikael (t+), och (t+) på K-G.
Jag tror det finns en hel del matnyttigt bland alla ny teorier, men om man analyserar det lite noggrannare (det har inte jag gjort) så ser man nog att det inte är så nytt ändå (men fortfarande matnyttigt). En sund bland
hehe Mikael (t+), och (t+) på K-G.
Jag tror det finns en hel del matnyttigt bland alla ny teorier, men om man analyserar det lite noggrannare (det har inte jag gjort) så ser man nog att det inte är så nytt ändå (men fortfarande matnyttigt). En sund bland
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 17:06Vad är syftet med denna tråd?
Jag blev väldigt ledsen över att Lidingöloppet lät sig sponsras av Powerrade som ju är en sportdryck. Utöver det känner jag inte till några tävlingar som endast erbjuda sötslisk.
Vätternrundan, Vasaloppet, Stockholm Maratho
Vad är syftet med denna tråd?
Jag blev väldigt ledsen över att Lidingöloppet lät sig sponsras av Powerrade som ju är en sportdryck. Utöver det känner jag inte till några tävlingar som endast erbjuda sötslisk.
Vätternrundan, Vasaloppet, Stockholm Maratho
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 18:59Jag tror det diskuteras om det var bättre förr. Och det var det ju, Ju förr dess bättre.
Jag tror det diskuteras om det var bättre förr. Och det var det ju, Ju förr dess bättre.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:46Håller med dig gamle man...hehe...
Tränar man inte mer än typ 21 km i värsta farten så räcker det väl med mammas bulla i ena fickan å en Pucko i den andra....ja så tar man väl en klunk av Finntorps Trefaldighetskällas vatten innan starten förståsssss....
Håller med dig gamle man...hehe...
Tränar man inte mer än typ 21 km i värsta farten så räcker det väl med mammas bulla i ena fickan å en Pucko i den andra....ja så tar man väl en klunk av Finntorps Trefaldighetskällas vatten innan starten förståsssss....
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:03Om jag börjar skriva den här typen av självgoda allt-var-bättre-förr-kommentarer, kan någon vänlig själ vara snäll att skjuta mig då?
Om jag börjar skriva den här typen av självgoda allt-var-bättre-förr-kommentarer, kan någon vänlig själ vara snäll att skjuta mig då?
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:12Jag pratar NUTID.....å allt var väl inte bättre förr???
Prata gärna om hur myche det är bättre nu då.....så kanske vi får lite valör på vågen liksom..!?
Jag pratar NUTID.....å allt var väl inte bättre förr???
Prata gärna om hur myche det är bättre nu då.....så kanske vi får lite valör på vågen liksom..!?