Quote from Elias Engqvist on 22 February 2011, 20:20Det är nu man skulle vilja ha en tidsmaskin och åka en 30 år in i framtiden för att lyssna på Fredrik...:-)
Det är nu man skulle vilja ha en tidsmaskin och åka en 30 år in i framtiden för att lyssna på Fredrik...:-)
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:26Det var inte så mycket just dig jag syftade på Kjell. Och ja, Christer, jag är också lite nyfiken på hur det kommer att te sig. Men jag har en far som är äldre än så som har klarat sig ifrån det (t+).
Det var inte så mycket just dig jag syftade på Kjell. Och ja, Christer, jag är också lite nyfiken på hur det kommer att te sig. Men jag har en far som är äldre än så som har klarat sig ifrån det (t+).
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:31Fredrik! Alltid till Er tjänst! 😉
Fredrik! Alltid till Er tjänst! 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:34Jag pratar NUTID.....å allt var väl inte bättre förr???
Jo allt var bättre förr och ju för desto bättre;)
Vänligen
P.
Jag pratar NUTID.....å allt var väl inte bättre förr???
Jo allt var bättre förr och ju för desto bättre;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:34Far hade faktiskt en kollega som sagt att alla över 40 borde skjutas så vid 40-årsfirandet räckte de andra kollegorna helt sonika över ett gevär. Han misslyckades tydligen med att se humorn i det. Inte min far alltså.
Far hade faktiskt en kollega som sagt att alla över 40 borde skjutas så vid 40-årsfirandet räckte de andra kollegorna helt sonika över ett gevär. Han misslyckades tydligen med att se humorn i det. Inte min far alltså.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:35Är inte sportdryck jävligt mycket 80- och 90-tal? Knappt nån som håller på med det längre. Samma sak med kolhydratladdning, helt ute.
Är inte sportdryck jävligt mycket 80- och 90-tal? Knappt nån som håller på med det längre. Samma sak med kolhydratladdning, helt ute.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:39Det hade varit kul att se en analys av tiderna på Sthlm marathon. Varför fler sprang under t ex 2.35 under en period på 80-talet. I Mickes diagram ser man ju att det rasade ett visst år, var det marknadsföringen som lockade fler löpare? Eller var det att
Det hade varit kul att se en analys av tiderna på Sthlm marathon. Varför fler sprang under t ex 2.35 under en period på 80-talet. I Mickes diagram ser man ju att det rasade ett visst år, var det marknadsföringen som lockade fler löpare? Eller var det att
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:42DET var inte bättre förr. NI var bättre förr... Hårfin men ändå signifikant skillnad. 😉
/Emmas sambo/PT Staffan.
DET var inte bättre förr. NI var bättre förr... Hårfin men ändå signifikant skillnad. 😉
/Emmas sambo/PT Staffan.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:48Å för att vara lite seriös så är powerrade förvisso inte helt smaskigt, men när det gäller sötsliskighet och "nuförtiden så..." vill jag bara påminna lite försiktigt om traditionen med honungsvatten under Vätternrundan. Efter att ha råkat ta sånt av misst
Å för att vara lite seriös så är powerrade förvisso inte helt smaskigt, men när det gäller sötsliskighet och "nuförtiden så..." vill jag bara påminna lite försiktigt om traditionen med honungsvatten under Vätternrundan. Efter att ha råkat ta sånt av misst
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 21:31Funderar över vilket av alla föregående inlägg som var bättre än det jag skriver nu.
Känslan av att saker var bättre förr är ju dels en ren försvarsmekanism; ett minnets snuttefilt att plocka fram då något i nutidens känns bluesigt. Dels en statusgivare
Funderar över vilket av alla föregående inlägg som var bättre än det jag skriver nu.
Känslan av att saker var bättre förr är ju dels en ren försvarsmekanism; ett minnets snuttefilt att plocka fram då något i nutidens känns bluesigt. Dels en statusgivare