Quote from Guest on 23 August 2010, 12:23Hej!
Jag är morgonpigg, men får inte liv i kroppen på morgonen. Hur gör man sig för att vänja sig vid att träna före 7 (som någon här skrev att han gjorde). Och hur gör man för att må bra efteråt (minns att jag testat någon gång och mått ILLA resten av d
Hej!
Jag är morgonpigg, men får inte liv i kroppen på morgonen. Hur gör man sig för att vänja sig vid att träna före 7 (som någon här skrev att han gjorde). Och hur gör man för att må bra efteråt (minns att jag testat någon gång och mått ILLA resten av d
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:33Välj en dag då solen skiner, fåglarna sjunger och barnen sover. Dra ut på ett lugnt pass, lagom längd. Kom tillbaka, och drick kaffe och ät en stor frukost (ägg och bacon?).
Måste man VÄNJA sig vid detta??? 🙂
Välj en dag då solen skiner, fåglarna sjunger och barnen sover. Dra ut på ett lugnt pass, lagom längd. Kom tillbaka, och drick kaffe och ät en stor frukost (ägg och bacon?).
Måste man VÄNJA sig vid detta??? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:34Äter inte. Kaffe/vatten + berocca, kläder på och ut. man vänjer sig.
Men så springer jag bara 7-8km.
Äter inte. Kaffe/vatten + berocca, kläder på och ut. man vänjer sig.
Men så springer jag bara 7-8km.
Quote from Catharina Brattlin on 23 August 2010, 12:46När jag gör morgonpass är jag ute innan 5:30. 😉
Som Lioa gör, gör jag också; vatten, kaffe och Berocca. Upp till 12 km har jag klarat mig på detta men oftast blir det runt 8 km. Jag dricker ett stort glas O´Boy när jag kommer hem och äter min frukost på
När jag gör morgonpass är jag ute innan 5:30. 😉
Som Lioa gör, gör jag också; vatten, kaffe och Berocca. Upp till 12 km har jag klarat mig på detta men oftast blir det runt 8 km. Jag dricker ett stort glas O´Boy när jag kommer hem och äter min frukost på
Quote from Camilla Höög on 23 August 2010, 12:47Ät normal frukost. Spring till jobbet. Njut av solskenet. Skratta åt alla som sitter fast i bilköerna. Ät en andra frukost på jobbet.
Ät normal frukost. Spring till jobbet. Njut av solskenet. Skratta åt alla som sitter fast i bilköerna. Ät en andra frukost på jobbet.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 13:22Jag springer ofta till jobbet och det är inga större problem, men jag är oerhört seg på morgonen. Nu sista månaden innan Berlin skall jag lägga in kvalité till jobbet (brukar ha den på hemvägen) för att vänja kroppen vid att springa fort tidigt. Skall för
Jag springer ofta till jobbet och det är inga större problem, men jag är oerhört seg på morgonen. Nu sista månaden innan Berlin skall jag lägga in kvalité till jobbet (brukar ha den på hemvägen) för att vänja kroppen vid att springa fort tidigt. Skall för
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:56För mig ligger nyckeln i att vara pigg nog att träna tidigt på morgonen i att gå och lägga sig i tid på kvällen. Har man väl ställt om sig till den nya läggtiden är det inga problem att komma upp tidigt.
Jag äter en lättare frukost och sticker direkt ef
För mig ligger nyckeln i att vara pigg nog att träna tidigt på morgonen i att gå och lägga sig i tid på kvällen. Har man väl ställt om sig till den nya läggtiden är det inga problem att komma upp tidigt.
Jag äter en lättare frukost och sticker direkt ef
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:15Tar mina lugna samt återhämtningspass på morgon ca 1 mil innan frukost, men däremot skulle jag aldrig springa utan att få i mig en kopp kaffe innnan.
Tar mina lugna samt återhämtningspass på morgon ca 1 mil innan frukost, men däremot skulle jag aldrig springa utan att få i mig en kopp kaffe innnan.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:25Det är enkelt med morgonpass. Det krävs bara ett par saker, men det är viktiga saker.
1. Att vara motiverad. Ha ett mål med morgonträningen. Varför vill jag träna på morgonen?
2. Förbered dagen innan. Plocka fram allt du kan behöva. Då är det lättare at
Det är enkelt med morgonpass. Det krävs bara ett par saker, men det är viktiga saker.
1. Att vara motiverad. Ha ett mål med morgonträningen. Varför vill jag träna på morgonen?
2. Förbered dagen innan. Plocka fram allt du kan behöva. Då är det lättare at
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:49Vänja sig vid morgonpass? Det verkar inte som om jag kan det, men när sådana måste tas till, t.ex. på jobbresor, så gäller det för mig att helt enkelt vrålbestämma mig kvällen innan. Om jag ger mig själv skuggan av en möjlighet att kunna vela på den punkt
Vänja sig vid morgonpass? Det verkar inte som om jag kan det, men när sådana måste tas till, t.ex. på jobbresor, så gäller det för mig att helt enkelt vrålbestämma mig kvällen innan. Om jag ger mig själv skuggan av en möjlighet att kunna vela på den punkt