Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar absolut inte att ge mig ut på morgonen men måste jag för att få till träningen så gäller det för mig att inte tänka efter och absolut inte känna efter - bara ge mig iväg. När jag väl är igång känns det hur skönt som helst (om jag inte kör för h

jag är inte heller en morgonlöpare...bara att konstatera. Jag har insett fakta och ger kroppen chans att vakna- blir så mkt bättre och behagligare då....sen som sagt om jag måste för att få till träningstiden- ja då är det som för kristina- då tänker jag

Inte en chans,har försökt,men! Det längsta är några hundra meter språngmarch till bilen när jag försovit mig!

Kör nästan all träning på morgonen innan jobb. I början var det jobbigt men nu är det bara skönt. Om jag någon morgon tycker det är jobbigt så tänker jag på varför jag tränar på morgonen. Det hjälper i allafall mig

Absolut,jag springer på morronen(helgmornar,alltså) om jag vet det ska bli varmt..men jag har lyckats...jag äter fil o flingor vid 07:00..o lunkar iväg sakta o stilla vid 07:30,så bara 1/2 timme efter..jag får inte sura uppstötningar...sen äter jag en 2:a

När jag gjorde mitt första långpass (17 km) så drack jag en smoothie innan. Den bestod av 1 banan, 1 päron och ca 2 1/2 dl vaniljyoghurt mixat med stavmixer ca 7.45, sprang ut vid 8.30 och var hemma i gen kl 11.00. Då fick jag min välförtjänta frukost som

det är mkt enklare att göra det när man inte har något alternativ. Skjuter jag upp ett pass så blir det inte av, alltid ngt som dyker upp under dagen och när väl ungarna är i säng på kvällen så finns inget som kan få mig att röra på mig.

Sen så är det en

När man har gjort det några gånger, och vet hur otroligt bra det fungerar, då är det inte alls svårt att raggla upp ur sängen. Några dl vatten, på med kläderna och så iväg. Självlart kan man vara både sömnig och hungrig i början men det släpper nästan all

Camilla o ni andra...hur gör ni för o orka kuta så långt ?? 17 km..din smoothie låter ju supergod,förutom att den e nyttig..

1 gång när ja va nykär,gjorde "den energin" att jag orkade kuta 13 km..

Ja har inga problem alls me o vakna tidigt,då jag är trå

Fick ett ryck i Söndags och sprang ut 05,20 och det var skönt att ha staden för sig själv (mötte bara en person på 36 minuter).
Tror att det är som de flesta skriver, tänk inte så mycket på klockan utan är man pigg så är det bara att ge sig ut. Det blir s