Quote from Guest on 3 May 2009, 12:55Om ni springer en löprunda som är rolig, vacker, attaktiv, ny och spännande i ena änden, och ful, tråkig och trist i andra änden - åt vilket håll springer ni då? Börjar ni med den tråkiga delen för att ha det roligaste kvar till sist? Eller tänker ni inte
Om ni springer en löprunda som är rolig, vacker, attaktiv, ny och spännande i ena änden, och ful, tråkig och trist i andra änden - åt vilket håll springer ni då? Börjar ni med den tråkiga delen för att ha det roligaste kvar till sist? Eller tänker ni inte
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 13:05Låter häftigt Ingmari!
Lycka till, kör hårt och, inte minst, njut av rundan (t+)
Låter häftigt Ingmari!
Lycka till, kör hårt och, inte minst, njut av rundan (t+)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 13:06Tack, Harald! 🙂 Det ska bli skitkul.
Tack, Harald! 🙂 Det ska bli skitkul.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 13:23Ja, lycka till! 🙂 Du kommer att springa nästan en halvmara, något som jag någon gång skulle vilja klara.
Ja, lycka till! 🙂 Du kommer att springa nästan en halvmara, något som jag någon gång skulle vilja klara.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 13:30Tack, Annelie! 🙂
Tack, Annelie! 🙂
Quote from Olof Robertson on 3 May 2009, 14:34Lycka till Ingmari! Låter som ett bra upplägg 🙂
Lycka till Ingmari! Låter som ett bra upplägg 🙂
Quote from Håkan Öhling on 3 May 2009, 14:42Börja med det vackra, roliga och vänd halvvägs och upplev skillnaden från andra hållet:-)
Börja med det vackra, roliga och vänd halvvägs och upplev skillnaden från andra hållet:-)
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 15:01Jag håller med Torbjörn. Kör ofta vändbanor bara för att jag gillar underlaget eller naturen på ett visst ställe. När man springer från andra hållet blir det som en ny bana. Dessutom får man stenkoll på alla mellantider...
Jag håller med Torbjörn. Kör ofta vändbanor bara för att jag gillar underlaget eller naturen på ett visst ställe. När man springer från andra hållet blir det som en ny bana. Dessutom får man stenkoll på alla mellantider...
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 17:44Jag börjar med det roligaste för det är för mig svårare att komma igång än att faktiskt avsluta. Så om din bana är finast åt ena hållet skulle jag börja åt det hållet för att bli glad.
Jag börjar med det roligaste för det är för mig svårare att komma igång än att faktiskt avsluta. Så om din bana är finast åt ena hållet skulle jag börja åt det hållet för att bli glad.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 17:48Jag börjar med det tråkigaste, det känns mycket bättre för mig.
Jag börjar med det tråkigaste, det känns mycket bättre för mig.