Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:50jag brukar börja passet med att känna vart vinden blåser. är jag pigg böjar jag medvinds annars i motvind. Hörde av ngn att kan man älska motvinden så finns det inte ngn "mot"vind. Hoppas passet blev lyckat Ingmari. (t+) 🙂
jag brukar börja passet med att känna vart vinden blåser. är jag pigg böjar jag medvinds annars i motvind. Hörde av ngn att kan man älska motvinden så finns det inte ngn "mot"vind. Hoppas passet blev lyckat Ingmari. (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:56Jag går visserligen mest men av ngn anledning blir det mest medsols. Min hjärna klarar väl inte annat. 🙂
Jag går visserligen mest men av ngn anledning blir det mest medsols. Min hjärna klarar väl inte annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:58Jag sparar alltid det bästa till sist om det går, speciellt med mat! Kanterna först på mackan, för mitten är godast.
Jag sparar alltid det bästa till sist om det går, speciellt med mat! Kanterna först på mackan, för mitten är godast.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 10:28Kul att höra hur andra gör! Jag brukar normalt göra det tråkigaste först (även när det gäller att äta t.ex.) men i går kändes det helt rätt att börja med den mest spännande delen av rundan. Det blev också en mycket lyckad tur, bortsett från en ilsken och
Kul att höra hur andra gör! Jag brukar normalt göra det tråkigaste först (även när det gäller att äta t.ex.) men i går kändes det helt rätt att börja med den mest spännande delen av rundan. Det blev också en mycket lyckad tur, bortsett från en ilsken och
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 12:48Jag föredrar att ta den roliga biten först eftersom de första kilometrarna innan man kommit igång alltid är jobbiga. När man väl kommit igång och hittat den där sköna känslan där man flyter fram i sin bubbla av fullständig harmoni då spelar det mindre rol
Jag föredrar att ta den roliga biten först eftersom de första kilometrarna innan man kommit igång alltid är jobbiga. När man väl kommit igång och hittat den där sköna känslan där man flyter fram i sin bubbla av fullständig harmoni då spelar det mindre rol
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 19:17Kom att tänka på en lite småknäpp sak, särskilt då jag läser det där som några skriver om mat: när jag ska äta har det hänt att jag har sparat det godaste till sist och sedan inte orkat äta det. Trist, då jag försökt trycka i mig det ändå och inte kunnat
Kom att tänka på en lite småknäpp sak, särskilt då jag läser det där som några skriver om mat: när jag ska äta har det hänt att jag har sparat det godaste till sist och sedan inte orkat äta det. Trist, då jag försökt trycka i mig det ändå och inte kunnat
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 17:13Bra fråga ... ofta kör jag på tid, håll ett visst tempo (pulszon snarare) i 15 eller 20 minuter, vänd sedan. Eller så ska banan gå medurs 😉 (och aldrig korsa sig) ...
Jag gillar fina partier ... men om de ska vara först eller sist? Snarare så att jag vän
Bra fråga ... ofta kör jag på tid, håll ett visst tempo (pulszon snarare) i 15 eller 20 minuter, vänd sedan. Eller så ska banan gå medurs 😉 (och aldrig korsa sig) ...
Jag gillar fina partier ... men om de ska vara först eller sist? Snarare så att jag vän