Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 18:00Jag tycker alltid att de första 5km är de jobbigaste innan jag kommer in i mitt flow så jag skulle välja det roligaste först för sedan när benen väl är igång är det bara att fortsätta.
Jag tycker alltid att de första 5km är de jobbigaste innan jag kommer in i mitt flow så jag skulle välja det roligaste först för sedan när benen väl är igång är det bara att fortsätta.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 18:41Jag föredrar att komma hem full av energi och med en glad känsla att suga på resten av kvällen. Därför brukar utförslöpning på skogsstigarna hamna på slutet.
Ibland tröttnar jag dock och vänder på steken.
Jag föredrar att komma hem full av energi och med en glad känsla att suga på resten av kvällen. Därför brukar utförslöpning på skogsstigarna hamna på slutet.
Ibland tröttnar jag dock och vänder på steken.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 18:46Helt oväsentligt tycker jag eftersom jag nästan aldrig reflekterar över vad jag har omkring mig när jag springer. Ungefär som att jag har skygglappar på. Vet inte varför det är så, men så har det alltid varit 🙂
Om vi snackar kupering så avslutar jag gä
Helt oväsentligt tycker jag eftersom jag nästan aldrig reflekterar över vad jag har omkring mig när jag springer. Ungefär som att jag har skygglappar på. Vet inte varför det är så, men så har det alltid varit 🙂
Om vi snackar kupering så avslutar jag gä
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:16Kul tråd. Trodde att det bara var jag som tänkte så...he he...Jag gillar att variera mina rundor. Brukar känna efter från gång till gång ifall jag vill ha det roliga och vackra i början eller i slutet av min runda. Känns det som en tung dag så börjar jag
Kul tråd. Trodde att det bara var jag som tänkte så...he he...Jag gillar att variera mina rundor. Brukar känna efter från gång till gång ifall jag vill ha det roliga och vackra i början eller i slutet av min runda. Känns det som en tung dag så börjar jag
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:18Jag tar alltid det roligaste först. Vad som helst kan hända på vägen, och man vill ju inte missa russinet i kakan!
Jag tar alltid det roligaste först. Vad som helst kan hända på vägen, och man vill ju inte missa russinet i kakan!
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:19Inte det minsta stört G-man *. Precis så är jag också och då kan det ju inte vara stört.
Inte det minsta stört G-man *. Precis så är jag också och då kan det ju inte vara stört.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:20Det här var roligt och nytt som ämne! Jag tycker.....roligt först.
Det här var roligt och nytt som ämne! Jag tycker.....roligt först.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:33För fartpass spelar ingen roll då är jag i min egen lilla värld.
Om jag fick välja skulle jag ha roligt i mitten och tråkigt i början och slutet. Går det? 🙂 För t.ex.ökad längd på långpass brukar jag bygga på rundan till att bli längre någonstans på mi
För fartpass spelar ingen roll då är jag i min egen lilla värld.
Om jag fick välja skulle jag ha roligt i mitten och tråkigt i början och slutet. Går det? 🙂 För t.ex.ökad längd på långpass brukar jag bygga på rundan till att bli längre någonstans på mi
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 20:52Tja jag skulle nog vilja ha det lite så där mysigt underhållande i början med en underbar natur, mossa på stenarna å jättelika tallar/granar etc,etc....å sen in i industrikvarteran några kilometer, med asfalt å skrotupplag för att sedan mot slutet se sjön
Tja jag skulle nog vilja ha det lite så där mysigt underhållande i början med en underbar natur, mossa på stenarna å jättelika tallar/granar etc,etc....å sen in i industrikvarteran några kilometer, med asfalt å skrotupplag för att sedan mot slutet se sjön
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:09Håller med Kjell lite där, tycker om att se mig omkring och upptäcka skiftningarna i tiden. Tycker dock inte om att springa samma väg tillbaka utan vill ha en slinga. Har jag börjat åt ett håll brukar jag fortsätta så varje gång på den banan. Medsols/mots
Håller med Kjell lite där, tycker om att se mig omkring och upptäcka skiftningarna i tiden. Tycker dock inte om att springa samma väg tillbaka utan vill ha en slinga. Har jag börjat åt ett håll brukar jag fortsätta så varje gång på den banan. Medsols/mots