Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 22:53Tack alla. hinner lukta på blommorna när jag däckat av utmattning:-) visst ska man kanske inte ta ut sig max på en träning men vem tar inte i lite extra när kroppen svarar bra och klockan är med på noterna.
Tack alla. hinner lukta på blommorna när jag däckat av utmattning:-) visst ska man kanske inte ta ut sig max på en träning men vem tar inte i lite extra när kroppen svarar bra och klockan är med på noterna.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 22:57Jag har däckat ett par tolvekrade Shamal med Force/Attack.
Jag har däckat ett par tolvekrade Shamal med Force/Attack.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 23:51Börje: Håller helt med dig beträffande golfen. Min golf skänker mig även många skogspromenader. 😉
Försökte få mellangrabben att börja med golf. Men han avböjde med att det var fånigt att hålla på med en idrott där man får spela mindre och mindre desto b
Börje: Håller helt med dig beträffande golfen. Min golf skänker mig även många skogspromenader. 😉
Försökte få mellangrabben att börja med golf. Men han avböjde med att det var fånigt att hålla på med en idrott där man får spela mindre och mindre desto b
Quote from Lars Mörrby on 20 April 2008, 20:41Vad jag sysslar med - styrketränar förstås sedan 79. Sedan springer jag lite - har anmält mig till Mölndals 6h i september, så det får bli lite mer nu. Köpte cykel förra året, så det försöker jag hinna med när det är varmt och skönt. Åker lite längdskidor
Vad jag sysslar med - styrketränar förstås sedan 79. Sedan springer jag lite - har anmält mig till Mölndals 6h i september, så det får bli lite mer nu. Köpte cykel förra året, så det försöker jag hinna med när det är varmt och skönt. Åker lite längdskidor
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:25Jag tycker att man får gå en massa i golf även om man inte slår så många slag. Räcker ju att hamna i samma boll som några herrar med sliceproblem...
Jag tycker att man får gå en massa i golf även om man inte slår så många slag. Räcker ju att hamna i samma boll som några herrar med sliceproblem...
Quote from Lars Mörrby on 20 April 2008, 21:52Du borde spela med mig Katharina - då kan man få leta mycket i skogen.. 😉
Du borde spela med mig Katharina - då kan man få leta mycket i skogen.. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:08🙂 Se till att hitta en parkbana med breda fairways! Inte så kul få fästingar när det inte ens är ens eget fel! 😉
🙂 Se till att hitta en parkbana med breda fairways! Inte så kul få fästingar när det inte ens är ens eget fel! 😉
Quote from Lars Mörrby on 20 April 2008, 22:12Vi har 4 katter- frugan plockade 15 fästingar från en av dem i förrgår, så inte behöver jag leta efter dem i skogen inte... 😉
Vi har 4 katter- frugan plockade 15 fästingar från en av dem i förrgår, så inte behöver jag leta efter dem i skogen inte... 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:39Herrar med sliceproblem?
Mina slicar har passerat problemstadiet och kan närmast betraktas som skön konst. (H)
Herrar med sliceproblem?
Mina slicar har passerat problemstadiet och kan närmast betraktas som skön konst. (H)
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:51Fästingar?!! Usch. Tack och lov att jag bor i Norrland! Hellre mygg än fästingar.
Min springrunda går för övrigt förbi en golfbana så jag lär få använda hjälmen senare i sommar - fååååååår!(#)
Fästingar?!! Usch. Tack och lov att jag bor i Norrland! Hellre mygg än fästingar.
Min springrunda går för övrigt förbi en golfbana så jag lär få använda hjälmen senare i sommar - fååååååår!(#)