Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 13:42underbart härligt nu när våren är här!!!! älskar att ta långrunda på lång runda i detta underbara väder som vi nu fått i södra sverige!!!
underbart härligt nu när våren är här!!!! älskar att ta långrunda på lång runda i detta underbara väder som vi nu fått i södra sverige!!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 13:43underbart härligt nu när våren är här!!!! älskar att ta långrunda på lång runda i detta underbara väder som vi nu fått i södra sverige!!!
underbart härligt nu när våren är här!!!! älskar att ta långrunda på lång runda i detta underbara väder som vi nu fått i södra sverige!!!
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 13:51Allis: Då blir du en fåååårskalle 🙂
Allis: Då blir du en fåååårskalle 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 08:41Bäääääääääh!!!! 😀
(Sonen, 5 år, berättade denna häromdan:
Vet du vad fårens ungar kallas?
-Bäääääääääbisar.)
Bäääääääääh!!!! 😀
(Sonen, 5 år, berättade denna häromdan:
Vet du vad fårens ungar kallas?
-Bäääääääääbisar.)
Quote from Francesco Maria Di Campli on 25 April 2008, 21:25"sub 37 milspåret och sen klarade jag för första gången en 10 på 100 bänk".
Vad betyder det?????
"sub 37 milspåret och sen klarade jag för första gången en 10 på 100 bänk".
Vad betyder det?????
Quote from Lars Mörrby on 25 April 2008, 21:31Att han har klarat att springa 10 kilometer på mindre än 37 minuter och att han har klarat
av att lyfta en 100-kilos skivstång från bröstet till raka armar (liggande på en bänk) 10 gånger utan att vila mellan lyften. (denna övning kallas bänkpress).
Att han har klarat att springa 10 kilometer på mindre än 37 minuter och att han har klarat
av att lyfta en 100-kilos skivstång från bröstet till raka armar (liggande på en bänk) 10 gånger utan att vila mellan lyften. (denna övning kallas bänkpress).
Quote from Francesco Maria Di Campli on 25 April 2008, 21:36Oj det var ju inte helt fel!
En annan skulle vara överlycklig om man klarade SUB 60 min på milen. (är det så man säger?) Vad står SUB för ord för ord?
Oj det var ju inte helt fel!
En annan skulle vara överlycklig om man klarade SUB 60 min på milen. (är det så man säger?) Vad står SUB för ord för ord?
Quote from Lars Mörrby on 25 April 2008, 21:38Sub - engelska - under, jmf submarine (under vatten (s båt))
Sub - engelska - under, jmf submarine (under vatten (s båt))
Quote from Francesco Maria Di Campli on 26 April 2008, 09:19Aha...! Då vet jag!
Tack!
🙂
Aha...! Då vet jag!
Tack!
🙂