Quote from Guest on 23 January 2013, 15:10Tänkte höra med löpar-fb, nya och gamla, vad ni har för planer för första halvåret vad löpningen gäller?
Själv har jag efter en alltför lång döperiod nu startat på nytt med löpningen med planer om att öka avståndet till en första halvmara (och därefter l
Tänkte höra med löpar-fb, nya och gamla, vad ni har för planer för första halvåret vad löpningen gäller?
Själv har jag efter en alltför lång döperiod nu startat på nytt med löpningen med planer om att öka avståndet till en första halvmara (och därefter l
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 15:20Vårens planer för mig är en fortsättning på senaste årets planer. = Stockholm Marathon i sommar. 🙂
Följer Szalkais träningsprogram och tycker att det funkar bra. (Förutom just nu när jag är "sjuk", men annars.)
Vårens planer för mig är en fortsättning på senaste årets planer. = Stockholm Marathon i sommar. 🙂
Följer Szalkais träningsprogram och tycker att det funkar bra. (Förutom just nu när jag är "sjuk", men annars.)
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 15:23Just nu lite sliten efter Sandsjöbacka Trail (Ultra-)Marathon. Fortsätter träna för Skövde 6-timmars och sedan får vi se om K-G ordnar ett 24-timmars innan halvåret är över.
Just nu lite sliten efter Sandsjöbacka Trail (Ultra-)Marathon. Fortsätter träna för Skövde 6-timmars och sedan får vi se om K-G ordnar ett 24-timmars innan halvåret är över.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 15:32Stockholm Marathon, för att sedan sticka iväg på en 1 veckas all inclusive samma kväll 😉 Perfekt totalvila innan man börjar med träningen inför BAMM.
Stockholm Marathon, för att sedan sticka iväg på en 1 veckas all inclusive samma kväll 😉 Perfekt totalvila innan man börjar med träningen inför BAMM.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 16:59Esbo-Skövde-Frescati-Paris-Vällingby-Olshammar-Uppsala-Ålsten-Stockholm-Grisslehamn-Trollhättan
+ några till som jag inte kommer ihåg just nu.
= ca 80 tävlingsmilKan bli nån mindre cykeltävling oxå.
Esbo-Skövde-Frescati-Paris-Vällingby-Olshammar-Uppsala-Ålsten-Stockholm-Grisslehamn-Trollhättan
+ några till som jag inte kommer ihåg just nu.
= ca 80 tävlingsmil
Kan bli nån mindre cykeltävling oxå.
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2013, 18:00Jag börjar med Skövde 6-timmarslopp i mars, fortsätter med Göteborgsvarvet i maj och avslutar första halvåret med mitt livs första miltävling - MalmöMilen i juni. 🙂
Jag börjar med Skövde 6-timmarslopp i mars, fortsätter med Göteborgsvarvet i maj och avslutar första halvåret med mitt livs första miltävling - MalmöMilen i juni. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 05:10Samma som Maria D ovan. Och Premiärmilen, Kungsholmen runt samt Göteborgsvarvet på vägen till maran. Några månader med skada/rehab har gjort att jag fått ransonera löpningen och köra långsammare och kortare än planerat - men nu börjar återhämtningen. Fr o
Samma som Maria D ovan. Och Premiärmilen, Kungsholmen runt samt Göteborgsvarvet på vägen till maran. Några månader med skada/rehab har gjort att jag fått ransonera löpningen och köra långsammare och kortare än planerat - men nu börjar återhämtningen. Fr o
Quote from Johan Björsell on 24 January 2013, 09:29Köpenhamns marathon i maj! Målet är att närma mig 3 timmar. Upptrappning av långpassen med 2 km / vecka, vilket innebär träningspass på full mara-distans framåt april.
Köpenhamns marathon i maj! Målet är att närma mig 3 timmar. Upptrappning av långpassen med 2 km / vecka, vilket innebär träningspass på full mara-distans framåt april.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 11:59Sweden Rock i juni.
Sweden Rock i juni.
Quote from Mikael Wik on 24 January 2013, 12:56MIna planer är att köra två lopp under våren, klara mitt första mål på 5 km (på max 30 min) och få vara skadefri och bara köra på. 🙂
MIna planer är att köra två lopp under våren, klara mitt första mål på 5 km (på max 30 min) och få vara skadefri och bara köra på. 🙂