Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningvårens planer
You need to log in to create posts and topics.

Hittade tillslut min vårutmaning 🙂
Det här får det bli:
http://www.french-ultra-festival.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=159%3A6-jours-anglais&catid=47%3Atechnology&Itemid=62&lang=en

Göteborgsvarvet för första gången 🙂

Dublin marathon. Ska bli gott med guinness och ostron. Mums. 🙂

Träna, träna träna. Skövde 6h och SM som träningstävlingar. Annars är det sikte på Swiss alpine som gäller..

Jag är anmäld till en halvmara i mars (New Bedford) och min första mara (Cleveland) i maj. Nu är dock min viktigaste plan att bli frisk i min höft som beter sig illa 🙁

Jag ska springa Göteborgsvarvet för första gången, så huvudplanen träningsmässigt är att få till lite längre pass trots snö och kyla.

En vecka i Turkiet med Springtravel är också bokad.

Jag vill fullfölja alla säsongens VU och andra roliga utmaningar som dyker upp här på funbeat. Vårens höjdpunkt blir Berlin halvmaraton i början av april då jag har som mål att klara sub2.

Funderar på en halvmara i Sälen 31 aug. Ska bara övertala sonen att delta. Så våren planeras användas till backträning. 😀

Min plan är att träna fart/styrka fram till april. Då kör jag startmilen 10k. Sedan lägger jag på halvmarauthållighet, följt av 5 dagar löpning på hedar i England (3 tävlingar ca 8-10k), som sedan leder till en tokfromtopp som jag utnyttjar på Göteborgsva

(t+)