Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 18:37Hittade tillslut min vårutmaning 🙂
Det här får det bli:
http://www.french-ultra-festival.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=159%3A6-jours-anglais&catid=47%3Atechnology&Itemid=62&lang=en
Hittade tillslut min vårutmaning 🙂
Det här får det bli:
http://www.french-ultra-festival.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=159%3A6-jours-anglais&catid=47%3Atechnology&Itemid=62&lang=en
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 18:52Göteborgsvarvet för första gången 🙂
Göteborgsvarvet för första gången 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 19:08Dublin marathon. Ska bli gott med guinness och ostron. Mums. 🙂
Dublin marathon. Ska bli gott med guinness och ostron. Mums. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 19:43Träna, träna träna. Skövde 6h och SM som träningstävlingar. Annars är det sikte på Swiss alpine som gäller..
Träna, träna träna. Skövde 6h och SM som träningstävlingar. Annars är det sikte på Swiss alpine som gäller..
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 20:00Jag är anmäld till en halvmara i mars (New Bedford) och min första mara (Cleveland) i maj. Nu är dock min viktigaste plan att bli frisk i min höft som beter sig illa 🙁
Jag är anmäld till en halvmara i mars (New Bedford) och min första mara (Cleveland) i maj. Nu är dock min viktigaste plan att bli frisk i min höft som beter sig illa 🙁
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 21:48Jag ska springa Göteborgsvarvet för första gången, så huvudplanen träningsmässigt är att få till lite längre pass trots snö och kyla.
En vecka i Turkiet med Springtravel är också bokad.
Jag ska springa Göteborgsvarvet för första gången, så huvudplanen träningsmässigt är att få till lite längre pass trots snö och kyla.
En vecka i Turkiet med Springtravel är också bokad.
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 22:04Jag vill fullfölja alla säsongens VU och andra roliga utmaningar som dyker upp här på funbeat. Vårens höjdpunkt blir Berlin halvmaraton i början av april då jag har som mål att klara sub2.
Jag vill fullfölja alla säsongens VU och andra roliga utmaningar som dyker upp här på funbeat. Vårens höjdpunkt blir Berlin halvmaraton i början av april då jag har som mål att klara sub2.
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 11:07Funderar på en halvmara i Sälen 31 aug. Ska bara övertala sonen att delta. Så våren planeras användas till backträning. 😀
Funderar på en halvmara i Sälen 31 aug. Ska bara övertala sonen att delta. Så våren planeras användas till backträning. 😀
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 13:45Min plan är att träna fart/styrka fram till april. Då kör jag startmilen 10k. Sedan lägger jag på halvmarauthållighet, följt av 5 dagar löpning på hedar i England (3 tävlingar ca 8-10k), som sedan leder till en tokfromtopp som jag utnyttjar på Göteborgsva
Min plan är att träna fart/styrka fram till april. Då kör jag startmilen 10k. Sedan lägger jag på halvmarauthållighet, följt av 5 dagar löpning på hedar i England (3 tävlingar ca 8-10k), som sedan leder till en tokfromtopp som jag utnyttjar på Göteborgsva
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 17:05(t+)
(t+)