Quote from Guest on 10 July 2010, 15:57är det för varmt och springa i dag? när de är 27 grader? eller klarar man springa 24km fast tar med mig vatten?
är det för varmt och springa i dag? när de är 27 grader? eller klarar man springa 24km fast tar med mig vatten?
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:07Testa! Det kan bara din kropp svara på. Det är så olika från person till person hur man klarar värmen. Så ut och testa men var beredd på att "ställa" in det hela om det blir för jobbigt!
Testa! Det kan bara din kropp svara på. Det är så olika från person till person hur man klarar värmen. Så ut och testa men var beredd på att "ställa" in det hela om det blir för jobbigt!
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:09Sprang 20km utan vatten idag. Inga som helst problem. Ska man däremot köra på "hårt" får man nog räkna med att prestationen sjunker.
Sprang 20km utan vatten idag. Inga som helst problem. Ska man däremot köra på "hårt" får man nog räkna med att prestationen sjunker.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:101 h 11 min 53 s har min kropp klarat på halvmaran med gånginslag p g a håll. 1994 i Motala i 30 graders värme samt sol.
1 h 11 min 53 s har min kropp klarat på halvmaran med gånginslag p g a håll. 1994 i Motala i 30 graders värme samt sol.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:13jag ska nog testa men väntar nog till 18.00! lite svalare då kanske
jag ska nog testa men väntar nog till 18.00! lite svalare då kanske
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:30Ta med vatten du och drick lite från första stund och sen kontinuerligt. Sen märker du om kroppen funkar som den ska.
Och spring på puls, inte hastighet, om du har den möjligheten.Jag förbrukar nästan en liter i timmen om det är sånt här väder.
Ta med vatten du och drick lite från första stund och sen kontinuerligt. Sen märker du om kroppen funkar som den ska.
Och spring på puls, inte hastighet, om du har den möjligheten.
Jag förbrukar nästan en liter i timmen om det är sånt här väder.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:34ja de gör man nog! men jag tar kanske långpass vid 8 tiden istället imon få se hur jag gör
ja de gör man nog! men jag tar kanske långpass vid 8 tiden istället imon få se hur jag gör
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 20:20Är det för varmt så sänker man väl hastigheten. Själv så tycker jag att det är så SOL-klart som det bara kan bli....men kanske för en mindre rutinerad löpare så är det kanske inte riktigt SOL-klart utan kanske mera ett aningen SKUGGIGT incitament för trän
Är det för varmt så sänker man väl hastigheten. Själv så tycker jag att det är så SOL-klart som det bara kan bli....men kanske för en mindre rutinerad löpare så är det kanske inte riktigt SOL-klart utan kanske mera ett aningen SKUGGIGT incitament för trän
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 20:39Motvilligt faller jag för dina liknelser, Kjelle...
Motvilligt faller jag för dina liknelser, Kjelle...
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 21:25Om dagen ska bli varm brygger jag extra kaffe på morgonen och låter svalna i ett stort glas i kylskåpet. Efter lunch så tar jag fram glass ur frysen och lägger i kaffet. Jag klarar inte av att dricka varm dryck när det är varmt men ofta är jag SÅ sugen på
Om dagen ska bli varm brygger jag extra kaffe på morgonen och låter svalna i ett stort glas i kylskåpet. Efter lunch så tar jag fram glass ur frysen och lägger i kaffet. Jag klarar inte av att dricka varm dryck när det är varmt men ofta är jag SÅ sugen på