Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 17:39Härligt!
Hade igentligen tänkt en vilodag idag men ska nu ut och köra ett pass för att kunna testa de nya funktionerna.
(t+)
Härligt!
Hade igentligen tänkt en vilodag idag men ska nu ut och köra ett pass för att kunna testa de nya funktionerna.
(t+)
Quote from Fredrik Johansson on 24 March 2010, 18:08Hej Olle - vilken klippa du är!
Eftersom iPhone-app är på önskelistan för många, vill jag lägga till önskemål om en ANDROID-app också. Android är en riktig bubblare. Den vill jag i alla fall ha! ?
Hej Olle - vilken klippa du är!
Eftersom iPhone-app är på önskelistan för många, vill jag lägga till önskemål om en ANDROID-app också. Android är en riktig bubblare. Den vill jag i alla fall ha! ?
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 18:19Kanon Olle! Jag hade inte gjort det bättre själv och ändå är jag himla bra (och ödmjuk)...! 🙂
Kanon Olle! Jag hade inte gjort det bättre själv och ändå är jag himla bra (och ödmjuk)...! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2010, 18:44Åsa - den finns (åtminstone för HTC Hero) Sök på funbeat i market
Åsa - den finns (åtminstone för HTC Hero) Sök på funbeat i market
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:05Bra jobbat! Men hur hållbar är Funbeat på sikt utan att det finns en variant man betalar för. Funbeat känns mer matnyttigt än t.ex. en prenumeration på Outdoor och då känner jag att min betalningsvilja ligger i den häraden.
Bra jobbat! Men hur hållbar är Funbeat på sikt utan att det finns en variant man betalar för. Funbeat känns mer matnyttigt än t.ex. en prenumeration på Outdoor och då känner jag att min betalningsvilja ligger i den häraden.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:33Fina grejer!
En fråga, finns det något annat sätt att deleta sin blogg annat än att ta bort inlägg en och en?
Fina grejer!
En fråga, finns det något annat sätt att deleta sin blogg annat än att ta bort inlägg en och en?
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:14Bra! Kryssrutor för utrustning uppskattas mycket! (t+)
Bra! Kryssrutor för utrustning uppskattas mycket! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:14Det var inte lite saker det! Kul att se en ständig förbättring av funbeat! (t+)
Det var inte lite saker det! Kul att se en ständig förbättring av funbeat! (t+)
Quote from Robert Johansson on 24 March 2010, 21:21Nice!
Nice!
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 23:15Mycket bra! 🙂
Finns det någon speciellt grupp där man kan efterfråga förändringar eller tipsa om förbättringar?
Mycket bra! 🙂
Finns det någon speciellt grupp där man kan efterfråga förändringar eller tipsa om förbättringar?