Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för en mkt bra sida.,, en funktion som jag skulle vilja haft (kanske redan har diskuteras) är att man kan urskilja summeringen som är längs ner på sidan "min träning". Alltså, jag skulle vilja se hur långt jag har cyklat och hur långt jag har sprungi

Du kan ju under min träning välja en sport och få sträcka/timmar mm för den i kalendern då.
Går att välja mtb & cykel också t ex ,mycket användbart!

Jag håller med Kristoffer och vi har pratat om det förut här också (Fast det är bra att fler nämner det Kristoffer)

Om man håller på med olika sporter som mäts i km så är det lite tråkigt att som summeras ihop längst ner. Vem har glädje av att veta att m

Tor: Japp, det är Så fungerar FunBeat (lite dumt namn för det ändamålet ska erkännas)..

Även fast man inte håller på med "flera" sporter så skulle delad summering bli fel. Man måste göra ett urval, på typ av träning, tex distans och intervall om man delar in sin träning i dessa delar.

Däremot fungerar summering av tid ganska ok. (Blir lite

Tack Olle, för det enorma arbetet du lägger ner på förbättringar. Jag blev extra glad för kryssrutorna på utrustning som jag märkte häromdagen. Keep up the good work!
(H)

*Tummen upp*
Det växer inte mossa på rullande stenar (L)

"Valet av utrustning på registrera träning är nu kryssrutor."

Jag säger bara ... WOW! 🙂 äntligen.

"Inplanerade pass som markeras som genomförda skickas till Facebook/Twitter (om man kopplat ihop FunBeat med de sidorna)."

Yay :D! Toppenbra, tack så mycket!

Funbeat är kanon! Det enda jag saknar är att se varandras träningskompisar (jfr tidigare Piggelino). När kommer denna funktion?