Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, inte på gemensamma datorer och sånt.. Men där kunde man i.o.m. att man loggar in till ett ställe få tillgång till alla som har OpenID

Jag tycker också att den blir bättre och bättre men är det inte möjligt att se importerade km-tider från Garmin på samma sätt som man kan göra i Sporttracks. Det kan väl inte vara meningen att man skall knappa in dem för hand. Någon som vet?

Jo tyvärr får man än så länge lägga in varvtiderna manuellt - men önskemålet är framfört till Olle om att ta med dem i importen så mitt hopp lever än 🙂

Hur länge kan man leva på hoppet :)?

Under tiden tycker jag att vi kunde få en knapp under intervallraderna som lade till fler än EN stackars rad åt gången.

^
jatack!
Eller att det räckte med att tabba till tilläggsknappen och trycka enter, så kom cursern direkt i min nya rads första ruta ... då kunde jag lägga till nya rader allteftersom jag skriver.

"så kom cursern direkt i min nya rads första ruta"

Ja! Så irriterande att hela sidan laddar om och man måste fippla med nåt pekdon för att hamna rätt och få fortsätta skriva bara. Om man lägger till en rad kan man ju rimligtvis inte vilja mycket annat ä

Kan ju bara ge er rätt, intervallinmatningen behöver bli enklare. Det bästa vore som sagt också om sidan inte behövde laddas om när man vill lägga till ytterligare rader. Nya utrustningsväljaren är nog ett bra föredöme.

Och som jag skrev tidgare - om man vill ha med uppvärmning och pauser emellan så räcker det bara till en intervall just nu ...

Ja om man kanske kunde välja en defaultinställning på antalet intervaller? Som alltid kom upp när man vill mata in intervaller. Eller välja hur många när man börjar?

Jag tycker inte det borde vara så svårt. All information ligger ju i filen som man importerar från sin Garmin, d v s både intervalltider, puls mm. På Garmin. connect har det blivit riktigt elegant nu.