Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:25Det kan man redan...men det förutsätter att personen väljer att visa sina träningskompisar genom att lägga in den "boxen".
Det kan man redan...men det förutsätter att personen väljer att visa sina träningskompisar genom att lägga in den "boxen".
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:43Har ni kompisar?
Har ni kompisar?
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 16:00Hello Kitty
Hello Kitty
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 17:08Superfixaren 🙂
en annan sak jag funderar på är om man skulle kunna få en funktion i kalendern drä man ser sin träning, så att man kan bocka i en ruta "visa kommentarer/anteckningar" eller "visa inte"... Jag kommenterar alltid mina träningspass för mitt e
Superfixaren 🙂
en annan sak jag funderar på är om man skulle kunna få en funktion i kalendern drä man ser sin träning, så att man kan bocka i en ruta "visa kommentarer/anteckningar" eller "visa inte"... Jag kommenterar alltid mina träningspass för mitt e
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 21:37Tack så in i bomben för uppdateringar men ffa för hela sajten, otroligt bra!
Tack så in i bomben för uppdateringar men ffa för hela sajten, otroligt bra!
Quote from Pernilla Rasmusson on 26 March 2010, 11:20Härligt med lite nytt igen, det blir bara bättre och bättre.
Efterfrågar också iPhone-app, det vore såååå grymt! Skulle vara beredd att betala mycket för en sådan. (alltså mkt i App-världen är väl ca 40 kr dock :-)). Men det bygger ju mycket på många an
Härligt med lite nytt igen, det blir bara bättre och bättre.
Efterfrågar också iPhone-app, det vore såååå grymt! Skulle vara beredd att betala mycket för en sådan. (alltså mkt i App-världen är väl ca 40 kr dock :-)). Men det bygger ju mycket på många an
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:55Grymt med kryssrutor för utrustningen när man ska registrera pass, det är en av mkt få saker jag stört mig på tidigare!! 🙂
Grymt med kryssrutor för utrustningen när man ska registrera pass, det är en av mkt få saker jag stört mig på tidigare!! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 23:31Grymt bra förbättringar!
Men en funktion som jag saknar är att kunna fylla i puls i procent istället för slag/minut. Det går ju iofs skriva procenttalet ändå, men det ser ju lite konstigt ut för andra 🙂 (man verkar ruggigt vältränad med 80 slag/minut i
Grymt bra förbättringar!
Men en funktion som jag saknar är att kunna fylla i puls i procent istället för slag/minut. Det går ju iofs skriva procenttalet ändå, men det ser ju lite konstigt ut för andra 🙂 (man verkar ruggigt vältränad med 80 slag/minut i
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 07:27Riktigt bra förbättringar...
En sak jag saknar ännu är användning av OpenID för att logga in. Så att man kunde vara inloggad i t.ex. Google account och komma direkt in till FunBeat.
Riktigt bra förbättringar...
En sak jag saknar ännu är användning av OpenID för att logga in. Så att man kunde vara inloggad i t.ex. Google account och komma direkt in till FunBeat.
Quote from ellen olsson on 4 April 2010, 07:39Är du inte alltid inloggad?
Är du inte alltid inloggad?