Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 13:34nej
nej
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 15:54Fick min våtdräkt häromdagen, en TYR Hurricane C3. Sitter som jutet på kroppen. Visst rann det in lite vatten i ryggen, inga mängder dock. Tror inte man kan komma ifrån det alls... Möjligtvis om man inte använder armarna över huvud taget, utan bara kör be
Fick min våtdräkt häromdagen, en TYR Hurricane C3. Sitter som jutet på kroppen. Visst rann det in lite vatten i ryggen, inga mängder dock. Tror inte man kan komma ifrån det alls... Möjligtvis om man inte använder armarna över huvud taget, utan bara kör be
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 17:01Ok, då vet jag att jag nog ha rätt storlek på våtdräkten. Att hälla i lite varmt vatten låter som en bra idé. Jag har också beställd ett neopren underställ 0,5mm (shorty-modell). Hoppas att det också kan hjälpa lite. 10 grader i Luleå-älven. När ska jag v
Ok, då vet jag att jag nog ha rätt storlek på våtdräkten. Att hälla i lite varmt vatten låter som en bra idé. Jag har också beställd ett neopren underställ 0,5mm (shorty-modell). Hoppas att det också kan hjälpa lite. 10 grader i Luleå-älven. När ska jag v
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 17:50Det är 13 i innerfjärdarna. Men jag har inte heller vågat prova än...
Det är 13 i innerfjärdarna. Men jag har inte heller vågat prova än...
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 18:19Idag provsimmade jag min våtdräkt för första gången. Det var kallt som attan om fötterna när jag gick i men det kändes inte jobbigt för kroppen. När jag sänkte ner mig rann det ner lite vatten längs ryggen, men eftersom jag fått tips om att dräkten liksom
Idag provsimmade jag min våtdräkt för första gången. Det var kallt som attan om fötterna när jag gick i men det kändes inte jobbigt för kroppen. När jag sänkte ner mig rann det ner lite vatten längs ryggen, men eftersom jag fått tips om att dräkten liksom
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 23:08Ja precis, det är en våtdräkt, inte en torrdräkt. Så lite vatten får man räkna med, framförallt rinner det alltid in vid ryggen när man kliver i.
Men om det läcker in mer vatten i ärmarna och kring halsen hela tiden när man simmar, då är det dålig passf
Ja precis, det är en våtdräkt, inte en torrdräkt. Så lite vatten får man räkna med, framförallt rinner det alltid in vid ryggen när man kliver i.
Men om det läcker in mer vatten i ärmarna och kring halsen hela tiden när man simmar, då är det dålig passf