Quote from Jonas Täng on 4 November 2008, 21:10Råkade??? 😀
Lycka till det blir säkert jättebra! Och ja, ska du köra triathlon så blir det bra med en våtdräkt.
Råkade??? 😀
Lycka till det blir säkert jättebra! Och ja, ska du köra triathlon så blir det bra med en våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 21:14Vill du simma ute är det helt rätt med dräkt, jag skulle inte våga dra rakt ut i en sjö utan den x-tra flytkraften!
Vill du simma ute är det helt rätt med dräkt, jag skulle inte våga dra rakt ut i en sjö utan den x-tra flytkraften!
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 12:37En kul grej med sjösimning i dräkt: varje gång jag gjorde det i somras fick jag en flock måsar efter mig. Antar det trodde jag var en säl, o det fanns småfisk i närheten? Inga fåglar alls förrän jag börjat simma, o sen försvann de så fort jag kom i land.
En kul grej med sjösimning i dräkt: varje gång jag gjorde det i somras fick jag en flock måsar efter mig. Antar det trodde jag var en säl, o det fanns småfisk i närheten? Inga fåglar alls förrän jag börjat simma, o sen försvann de så fort jag kom i land.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 13:00Eller så tränade de bombfällning mål sjömål?
Eller så tränade de bombfällning mål sjömål?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 16:51Nej, de gjorde inga närmanden eller anfall alls. Bara respektfullt intresserade på lagom avstånd runtikring
Nej, de gjorde inga närmanden eller anfall alls. Bara respektfullt intresserade på lagom avstånd runtikring
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 17:14De spanade in, vad de tyckte var en jättetorsk.
De spanade in, vad de tyckte var en jättetorsk.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 21:29Adrian,
Nu vill jag höra ditt omdömme hur det kändes att simma i den utomhus. Då menar jag inte att jag tänkt vänta till våren:-)
Adrian,
Nu vill jag höra ditt omdömme hur det kändes att simma i den utomhus. Då menar jag inte att jag tänkt vänta till våren:-)
Quote from Anders Wallerstedt on 6 November 2008, 18:20Jag tycker nog han kan få dispens, att prova i inomhusbasäng först.....
Jag tycker nog han kan få dispens, att prova i inomhusbasäng först.....
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 20:24Visst, så länge den inte är uppvärmd är det helt ok med inomhusbassäng! 🙂
Visst, så länge den inte är uppvärmd är det helt ok med inomhusbassäng! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:10Hej,
Hämtade dräkten på posten idag, lysande service och kort leveranstid, vart lite överraskad.
Testade den nu en snabbis och blir lite fundersam, den sitter jätte bra över vader, lår, mage och bröst men det spänner ju helt klart över axlarna + att den
Hej,
Hämtade dräkten på posten idag, lysande service och kort leveranstid, vart lite överraskad.
Testade den nu en snabbis och blir lite fundersam, den sitter jätte bra över vader, lår, mage och bröst men det spänner ju helt klart över axlarna + att den