Quote from Elias Engqvist on 6 November 2008, 22:13Du berättade väl för Lena om vikt o längd? Hon är expert på att välja rätt - så om dina kilon inte sitter konstigt till bör det vara lagom tight. Annars ring o prata med henne!
Du berättade väl för Lena om vikt o längd? Hon är expert på att välja rätt - så om dina kilon inte sitter konstigt till bör det vara lagom tight. Annars ring o prata med henne!
Quote from Jonas Täng on 6 November 2008, 22:18Dräkten ska sitta tight. Den kommer att kännas bättre i vattnet. Lovar!
Dräkten ska sitta tight. Den kommer att kännas bättre i vattnet. Lovar!
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:36Precis som Sara säger, prova den i vattnet! Jag får inte igen min dräkt själv och måste vara riktigt noga med att dra upp den så långt upp som möjligt innan jag tvingar in armarna! Den måste upp ordentligt i skrevet för att axlarna ska får bra med plats!
Precis som Sara säger, prova den i vattnet! Jag får inte igen min dräkt själv och måste vara riktigt noga med att dra upp den så långt upp som möjligt innan jag tvingar in armarna! Den måste upp ordentligt i skrevet för att axlarna ska får bra med plats!
Quote from Jonas Täng on 6 November 2008, 22:55ica-kasse? Det går bra med strumpor också.
ica-kasse? Det går bra med strumpor också.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 08:38jag har stora fötter...
http://www.orca-wetsuits-for-hire.co.uk/puttingon.html
jag har stora fötter...
http://www.orca-wetsuits-for-hire.co.uk/puttingon.html
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 23:48Hej,
Nu har jag test simmat dräkten, shit va snabbare man vart =)
Måste säga att det gjorde stor skillnad i passform land vs vatten. Men den känns väldigt tight och spänner en del, men antar att den ska sitta tight annars fyller den ju inte riktigt sitt
Hej,
Nu har jag test simmat dräkten, shit va snabbare man vart =)
Måste säga att det gjorde stor skillnad i passform land vs vatten. Men den känns väldigt tight och spänner en del, men antar att den ska sitta tight annars fyller den ju inte riktigt sitt
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 11:47Säg gärna att jag har bristande fantasi och intelligens, men kan tipsa om att dra isär bröstet genom att dra axelpartien utåt. Detta kom jag på långt efter att jag haft våtdräkt och alltid haft problem att få igen dragkedjan. Numera inga problem:-)
Säg gärna att jag har bristande fantasi och intelligens, men kan tipsa om att dra isär bröstet genom att dra axelpartien utåt. Detta kom jag på långt efter att jag haft våtdräkt och alltid haft problem att få igen dragkedjan. Numera inga problem:-)
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 19:31Ja, inte skulle jag tänka mig att tävla utan våtdräkt - inte enbart för att det kan vara svinkallt annars. Brukar nedprioritera att träna bensparkar, eftersom man oftast använder våtdräkt i tävlingar. Och ja, den ska sitta spänt. Mitt fenomenala tips är a
Ja, inte skulle jag tänka mig att tävla utan våtdräkt - inte enbart för att det kan vara svinkallt annars. Brukar nedprioritera att träna bensparkar, eftersom man oftast använder våtdräkt i tävlingar. Och ja, den ska sitta spänt. Mitt fenomenala tips är a
Quote from Charlotte Skoglund on 27 November 2008, 21:14skönt att det är fler som "råkar" köpa saker
blev en orca s2 för en billig wigglepenning för min del
ska se om jag kan lära mig att plaska lite crawl under våren så jag kanske kan få nytta av dräkten till ngt triatlon:-)
skönt att det är fler som "råkar" köpa saker
blev en orca s2 för en billig wigglepenning för min del
ska se om jag kan lära mig att plaska lite crawl under våren så jag kanske kan få nytta av dräkten till ngt triatlon:-)
Quote from Jonas Täng on 28 November 2008, 10:56Jag har också en leverans på väg hem därifrån... fast en annan modell. Skulle köpa en julklapp till min man och passade på att köpa en till mig med!
Har en S2 som inte passade mig så bra (storlek dam M) till salu ifall någon är intresserad.
Jag har också en leverans på väg hem därifrån... fast en annan modell. Skulle köpa en julklapp till min man och passade på att köpa en till mig med!
Har en S2 som inte passade mig så bra (storlek dam M) till salu ifall någon är intresserad.