Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:07Det är helt underbart med sådana här lektioner i fysik. Tyckte ändå att Markos språk var lite ovårdat men det kanske han kan fixa till framledes...hehehehe...
Ni pratar om varmt vatten å kallt vatten.å så finns det ju jummet vatten å hur blir det me de.//
Det är helt underbart med sådana här lektioner i fysik. Tyckte ändå att Markos språk var lite ovårdat men det kanske han kan fixa till framledes...hehehehe...
Ni pratar om varmt vatten å kallt vatten.å så finns det ju jummet vatten å hur blir det me de.//
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:14Jasså, är det så det heter.
Ja det var verkligen inte meningen att vara ohövlig eller otrevlig på något sätt.
Jasså, är det så det heter.
Ja det var verkligen inte meningen att vara ohövlig eller otrevlig på något sätt.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:21Jag tog det väl på rätt sätt eller hur??
Äfven gamla hundar kan lära sig sitta.Hehehehehehe..................//Kjell.
Jag tog det väl på rätt sätt eller hur??
Äfven gamla hundar kan lära sig sitta.Hehehehehehe..................//Kjell.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 00:45Idag frös mitt dricksvatten till is efter ca en timmes löpning, men jag hann dricka upp det mesta innan dess så det var ganska okej ändå. Det var inte speciellt kallt ute (-2 grader) men om man är ute ganska länge så verkar det kunna frysa ändå, även fast
Idag frös mitt dricksvatten till is efter ca en timmes löpning, men jag hann dricka upp det mesta innan dess så det var ganska okej ändå. Det var inte speciellt kallt ute (-2 grader) men om man är ute ganska länge så verkar det kunna frysa ändå, även fast
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 09:46Vatten fryser vid olika temperaturer beroende vad man har blandat i (Nej David/Petra mm sprit är inte lämpligt) Någon som har en frystålig erfarenhet?
Vatten fryser vid olika temperaturer beroende vad man har blandat i (Nej David/Petra mm sprit är inte lämpligt) Någon som har en frystålig erfarenhet?
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 10:04Jag hade Maxim sportdryck och ett par Resorbtabletter i mina Perfektaflaskor på Årets sista långpass. Det var några minusgrader och vi lufsade fram hela dagen. Inte en endaste tendens till isbildning.
Jag hade Maxim sportdryck och ett par Resorbtabletter i mina Perfektaflaskor på Årets sista långpass. Det var några minusgrader och vi lufsade fram hela dagen. Inte en endaste tendens till isbildning.