Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 07:49skaffa dig en följe cyklist som bär vätskan åt dig så du behöver inga bälten och extra vikt på dig, som stör din löpning! (t+)
skaffa dig en följe cyklist som bär vätskan åt dig så du behöver inga bälten och extra vikt på dig, som stör din löpning! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 08:06Vad är "race caps"?
Vad är "race caps"?
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 08:11Tibor, behöver du verkligen ha med dig 6½ liter? Är det inte tungt?
Tibor, behöver du verkligen ha med dig 6½ liter? Är det inte tungt?
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 08:32varning för diabetes då brukar man vara extra törstig.
varning för diabetes då brukar man vara extra törstig.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 11:34Haha, nej Tiger. Hoppsan, miss där på cl och ml. Mea culpa. 🙂
Nej, igår till exempel gick det bra med 1.7 dl på ett lugnt långpass på 2 timmar och 38 minuter.
Haha, nej Tiger. Hoppsan, miss där på cl och ml. Mea culpa. 🙂
Nej, igår till exempel gick det bra med 1.7 dl på ett lugnt långpass på 2 timmar och 38 minuter.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 11:54Jag har en samling vätskebälten och är inte nöjd med något av dem. Perfektabältena är bra men flaskorna tenderar att trilla ur. Jag hade ett gammalt Nike-bälte som var väldigt bra eftersom det var modulärt så flaskhållare med flaskor och förvaringsfickor
Jag har en samling vätskebälten och är inte nöjd med något av dem. Perfektabältena är bra men flaskorna tenderar att trilla ur. Jag hade ett gammalt Nike-bälte som var väldigt bra eftersom det var modulärt så flaskhållare med flaskor och förvaringsfickor
Quote from Christer Heinbäck on 18 March 2013, 12:33Perfekta är inget för mig.
Jag vill ha bältet på höften. Det går inte, det glider upp till midjan.
Flaskorna pekar snett utåt. Korkarna river mig på armarna om man har flaskan i hållarna på sidan.
Om jag lyckas att få fast bältet på höften, där det sitte
Perfekta är inget för mig.
Jag vill ha bältet på höften. Det går inte, det glider upp till midjan.
Flaskorna pekar snett utåt. Korkarna river mig på armarna om man har flaskan i hållarna på sidan.
Om jag lyckas att få fast bältet på höften, där det sitte
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 14:52Hade Perfekta "i början" men ett återkommande problem var att när jag böjde mej fram för att kräkas eller knyta skorna så hoppade flaskorna ur. Första löppasset med Perfekta kostade mej två flaskor.
Men om vi glider in på handhållna flaskor...
http://www
Hade Perfekta "i början" men ett återkommande problem var att när jag böjde mej fram för att kräkas eller knyta skorna så hoppade flaskorna ur. Första löppasset med Perfekta kostade mej två flaskor.
Men om vi glider in på handhållna flaskor...
http://www
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 14:55dupli-error
dupli-error
Quote from Jonny Persson on 18 March 2013, 15:10Jag sällar mig till dom som övergivit Perfekta. Jag tappade lite för många flaskor och köpte ett Nathan i stället. Tycker det sitter bättre och jag har inte tappat en enda flaska på två vintrar. Har även ett enflaskebälte men kände mig som Karlsson på tak
Jag sällar mig till dom som övergivit Perfekta. Jag tappade lite för många flaskor och köpte ett Nathan i stället. Tycker det sitter bättre och jag har inte tappat en enda flaska på två vintrar. Har även ett enflaskebälte men kände mig som Karlsson på tak