Quote from Guest on 8 January 2012, 12:25Välkommen till Vätter Challenge Triathlon 2012.
2012 är Vätter Challenge värd för svenska mästerskapen, svenska juniormästerskapen och svenska riksmästerskapen över sprintdistansen.
Lördag 11 augusti:
Svenska mästerskapen
Svenska Juniormästerskapen
Sve
Välkommen till Vätter Challenge Triathlon 2012.
2012 är Vätter Challenge värd för svenska mästerskapen, svenska juniormästerskapen och svenska riksmästerskapen över sprintdistansen.
Lördag 11 augusti:
Svenska mästerskapen
Svenska Juniormästerskapen
Sve
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 12:35hejsan
undrar om ni tycker den här tävlingen är lämplig för en som aldrig provat på en triathlon tävlig förut.ha det
jonas
hejsan
undrar om ni tycker den här tävlingen är lämplig för en som aldrig provat på en triathlon tävlig förut.
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 13:12@jonas denna kommer att vara min andra eller tredje. kör på
@jonas denna kommer att vara min andra eller tredje. kör på
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 13:54Ja körde den förra året. det enda som var lite tuft var simningen som var väldigt strömt då ån smalnade av, inget stort problem om man är en hyfsad simmare.
Undrar dock om dom kommer ha samma simsträckning nästa år med tanke på att det är SM, det kan bl
Ja körde den förra året. det enda som var lite tuft var simningen som var väldigt strömt då ån smalnade av, inget stort problem om man är en hyfsad simmare.
Undrar dock om dom kommer ha samma simsträckning nästa år med tanke på att det är SM, det kan bl
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:06jonas gellin: Om du inte blir rädd av att vattnet är lite strömt så passar banan utmärkt även för de som gör sin första triathlon. Banan är centralt i Jönköping men varvbana på cykel och löpning. Fördelen är att det är nära till tävlingsområdet om du behö
jonas gellin: Om du inte blir rädd av att vattnet är lite strömt så passar banan utmärkt även för de som gör sin första triathlon. Banan är centralt i Jönköping men varvbana på cykel och löpning. Fördelen är att det är nära till tävlingsområdet om du behö
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 09:49hej
simmning är väl som en normal svensson så det borde väl funka.
lite knixig cykling är nog inga problem är ju ingen raket direkt.tanken är ju att prova på för skoj skulle..
som komplitering till löpningenha det
jonas
hej
simmning är väl som en normal svensson så det borde väl funka.
lite knixig cykling är nog inga problem är ju ingen raket direkt.
tanken är ju att prova på för skoj skulle..
som komplitering till löpningen
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 14:08Hoppas ni fixar lite bättre uppgång ur vattnet i år, förra året var inte lösningen med den där flytbryggan någon vidare bra lösning, jag med flera hade problem att komma upp på den! Men nu har jag gått ned 10 kg i vikt mot förra sommaren så det kanske är
Hoppas ni fixar lite bättre uppgång ur vattnet i år, förra året var inte lösningen med den där flytbryggan någon vidare bra lösning, jag med flera hade problem att komma upp på den! Men nu har jag gått ned 10 kg i vikt mot förra sommaren så det kanske är
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 10:35Nä, nu kommer den fortsätta att flyta högt även efter att du fått upp överkroppen på den, ju!
Nä, nu kommer den fortsätta att flyta högt även efter att du fått upp överkroppen på den, ju!
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 18:00Vi tittar på två saker med simstart och uppgång: start från ponton och uppstigning via stege.
Cykelbanan är teknisk, men det är svårt att få till något annat när vi håller till i centrala Jönköping med alla bussar som ska kunna köra relativt smärtfritt.
Vi tittar på två saker med simstart och uppgång: start från ponton och uppstigning via stege.
Cykelbanan är teknisk, men det är svårt att få till något annat när vi håller till i centrala Jönköping med alla bussar som ska kunna köra relativt smärtfritt.
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 18:01Jo, vi tittar också på möjligheten med en bankett på Stora Hotellet på lördagkvällen med middag och prisutdelning.
Jo, vi tittar också på möjligheten med en bankett på Stora Hotellet på lördagkvällen med middag och prisutdelning.