Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 09:00Det ser trångt ut. (Däremot tycker jag om att det är typ 350 m till första boj. Då hinner fältet spridas ut en del.)
Det ser trångt ut. (Däremot tycker jag om att det är typ 350 m till första boj. Då hinner fältet spridas ut en del.)
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 09:21Ser ut som (på hitta.se /karta) vara ca 10-11m på smalaste partiet.
Det där blir kanon!
Ser ut som (på hitta.se /karta) vara ca 10-11m på smalaste partiet.
Det där blir kanon!
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 09:54Jag kollade också på hitta.se. Där ser det ut som att det ligger någon form av fontäner el dyl i mitten. Dessutom är det ju mötande trafik (om man är så snabb som jag..).
Jag kollade också på hitta.se. Där ser det ut som att det ligger någon form av fontäner el dyl i mitten. Dessutom är det ju mötande trafik (om man är så snabb som jag..).
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 10:39Det är helt riktigt, det finns två fontäner i hamnkanalen. Det är tyvärr inte så mycket vi kan göra åt dem.
Stadsplanerarna hade antagligen ingen tanke på att någon skulle arrangera ett svenskt mästerskap i hamnkanalen utan har antagligen bara räknat med
Det är helt riktigt, det finns två fontäner i hamnkanalen. Det är tyvärr inte så mycket vi kan göra åt dem.
Stadsplanerarna hade antagligen ingen tanke på att någon skulle arrangera ett svenskt mästerskap i hamnkanalen utan har antagligen bara räknat med
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 11:02Är det mycket strömt vatten i kanalen?
Är det mycket strömt vatten i kanalen?
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 15:38Det blir väl till att börja träna starter, då. Och så hoppas jag att man kan använda hela kanalens bredd i början, så att inte halva är avspärrad för tillbakavägen (om ni förstår hur jag menar).
Det blir väl till att börja träna starter, då. Och så hoppas jag att man kan använda hela kanalens bredd i början, så att inte halva är avspärrad för tillbakavägen (om ni förstår hur jag menar).
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 23:06@Anders, 2011 var det väldigt strömt i kanalen 😀
@Simon, Du kommer att få vara nöjd med halva bredden...
@Anders, 2011 var det väldigt strömt i kanalen 😀
@Simon, Du kommer att få vara nöjd med halva bredden...
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 09:32Det blir väl till att börja träna undervattensrugby och brottning, då.
Går strömmen alltid åt samma håll?
Det blir väl till att börja träna undervattensrugby och brottning, då.
Går strömmen alltid åt samma håll?
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 20:16Nu har vi lagt ut en karta på hur cykelbanan kommer att se ut. Klicka på tabben "Cykling" så ser ni en karta sam lite kort information om cykelmomentet.
Vi har förändrat banan lite från förra året. Ett varv mäter 4 km så det blir fem varv för att köra 20
Nu har vi lagt ut en karta på hur cykelbanan kommer att se ut. Klicka på tabben "Cykling" så ser ni en karta sam lite kort information om cykelmomentet.
Vi har förändrat banan lite från förra året. Ett varv mäter 4 km så det blir fem varv för att köra 20
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 20:37Christian
Var är växlingsområdet planerat att vara?
Christian
Var är växlingsområdet planerat att vara?