Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 12:45Har ni bestämt er för hur man skall ta sig upp ur vattnet?
Har ni bestämt er för hur man skall ta sig upp ur vattnet?
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 11:30Vi hoppas att vi löser uppstigning via ramp. Vi har bryggor och kontakt med en ställningsfirma som ska försöka lösa en ramp.
Vi hoppas att vi löser uppstigning via ramp. Vi har bryggor och kontakt med en ställningsfirma som ska försöka lösa en ramp.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 06:42idag är siste anmälningsdag...
idag är siste anmälningsdag...
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 16:50Det går fortfarande att anmäla sig till motionsklass.
Vi har gjort förändringar för prisutdelningen, läs mer: http://www.vatterchallenge.se/2012/08/forandring-av-prisutdelning-och-bankett/
Det går fortfarande att anmäla sig till motionsklass.
Vi har gjort förändringar för prisutdelningen, läs mer: http://www.vatterchallenge.se/2012/08/forandring-av-prisutdelning-och-bankett/
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 16:51Och ni vet väl om att Lisa Nordén kommer?
Och ni vet väl om att Lisa Nordén kommer?
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 20:13Kan man simma utan våldtäkt? Vad är det för temperatur i vattnet?
Kan man simma utan våldtäkt? Vad är det för temperatur i vattnet?
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 21:2819 var det idag. visste gå det att simma utan.
19 var det idag. visste gå det att simma utan.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:53Loggade någon distanserna IRL, jag missade att trycka på varvknappen mellan momenten så jag har bara en sträcka, den är 24,12 km, jag är medveten om att den missat lite på simdelen då den tappar GPS signal med jämna mellanrum. Körde motion så jag borde ha
Loggade någon distanserna IRL, jag missade att trycka på varvknappen mellan momenten så jag har bara en sträcka, den är 24,12 km, jag är medveten om att den missat lite på simdelen då den tappar GPS signal med jämna mellanrum. Körde motion så jag borde ha