Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:07ett tjockt pannben räcker för att runda pölen
ett tjockt pannben räcker för att runda pölen
Quote from j sollerman on 15 April 2010, 16:11Klart att ett tjockt pannben räcker. Men det ska ju vara lite kul också.
Klart att ett tjockt pannben räcker. Men det ska ju vara lite kul också.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:11Då räcker det med att köra något kortare motionslopp.
Då räcker det med att köra något kortare motionslopp.
Quote from j sollerman on 15 April 2010, 16:16Om man bara vill köra med pannbenet så räcker det.
Om man bara vill köra med pannbenet så räcker det.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:18Ett kortare motionslopp är säkert roligare än VingelRundan för det stora flertalet.
Ett kortare motionslopp är säkert roligare än VingelRundan för det stora flertalet.
Quote from j sollerman on 15 April 2010, 16:19Inte då!
Inte då!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:00"Klart att ett tjockt pannben räcker. Men det ska ju vara lite kul också. "
Roligt å roligt. För tre år sedan hade jag 4 punkteringar innan Vadstena.
I Vadstena blev jag bjuden på Whisky och det bet blev en kul runda trots denna miserabla start.
Vänl
"Klart att ett tjockt pannben räcker. Men det ska ju vara lite kul också. "
Roligt å roligt. För tre år sedan hade jag 4 punkteringar innan Vadstena.
I Vadstena blev jag bjuden på Whisky och det bet blev en kul runda trots denna miserabla start.
Vänl
Quote from Sandra Näslund on 15 April 2010, 20:01Varför inte både korta motionslopp, VR och sedan lite mystävlingar när man blivit varm i kläderna och van på cykeln.
Allt har sin tid.
Varför inte både korta motionslopp, VR och sedan lite mystävlingar när man blivit varm i kläderna och van på cykeln.
Allt har sin tid.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:04För att VingelRundan är låååångtråkig efter tjugo mil.
För att VingelRundan är låååångtråkig efter tjugo mil.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:06Pga av banan eller motivationen?
Pga av banan eller motivationen?