Quote from Guest on 1 June 2011, 11:28Det drar ihop sig till VR 2011. Minnesgoda vet att det då är dags för några favoriter:
1 Idealtider VR - hur ska du lägga upp ditt lopp? Hur fort måste du cykla för att komma under 10 timmar om du stannar 5 minuter i Gränna, 10 i Fagerhult och 5 i Bovike
Det drar ihop sig till VR 2011. Minnesgoda vet att det då är dags för några favoriter:
1 Idealtider VR - hur ska du lägga upp ditt lopp? Hur fort måste du cykla för att komma under 10 timmar om du stannar 5 minuter i Gränna, 10 i Fagerhult och 5 i Bovike
Quote from Niclas Norrlén on 1 June 2011, 11:38Super cool heat-map Raymond!
Super cool heat-map Raymond!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 17:02Hemsidan ligger redan under favoriter (H)
Hemsidan ligger redan under favoriter (H)
Quote from Lena O on 2 June 2011, 15:24(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 16:28Klockrena filer, Raymond!
Som nybörjare har jag bara en fråga: Hur gör man för att ha koll på sin snitthastighet _inkl_ pauser om man har en cykeldator med tidtagning som stannar när man står still? (förutom ideallösningen att inte ta några pauser alls..
Klockrena filer, Raymond!
Som nybörjare har jag bara en fråga: Hur gör man för att ha koll på sin snitthastighet _inkl_ pauser om man har en cykeldator med tidtagning som stannar när man står still? (förutom ideallösningen att inte ta några pauser alls..
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2011, 17:15Du kollar resultatlistan hos Vätternrudnan. Där står din totaltid. Dividera sträckan med tiden, så vips.
Du kollar resultatlistan hos Vätternrudnan. Där står din totaltid. Dividera sträckan med tiden, så vips.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 20:41Om du vill veta under loppet björn så beror det lite på vilken cykeldator du har. Min nuvarande (Polar cs100) mäter både rulltid och totalt tid.
Min förra, en av sigmas billigaste (1200 tror jag det var) har en stoppklocka som jag startade vid start.
Alt
Om du vill veta under loppet björn så beror det lite på vilken cykeldator du har. Min nuvarande (Polar cs100) mäter både rulltid och totalt tid.
Min förra, en av sigmas billigaste (1200 tror jag det var) har en stoppklocka som jag startade vid start.
Alt
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:24Jo precis, det var under loppet jag syftade på. Din variant Bruse var jag redan på det klara med 🙂
Jag har en Sigma 1109 och har inte hittat någon funktion för att få klockan att rulla konstant. Jaja. Målet är ju att inte stanna så mycket att det får n
Jo precis, det var under loppet jag syftade på. Din variant Bruse var jag redan på det klara med 🙂
Jag har en Sigma 1109 och har inte hittat någon funktion för att få klockan att rulla konstant. Jaja. Målet är ju att inte stanna så mycket att det får n
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:02Ser ut som om jag kommer att hamana ensam ute på banan. Startar ca 20:00 och de flesta cylar långsamare än jag.
Ser ut som om jag kommer att hamana ensam ute på banan. Startar ca 20:00 och de flesta cylar långsamare än jag.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:14Det är ju alltid roligare att "köra om" än att bli "omkörd" 😉
(Fast då kan man ju haka på iofs)
Det är ju alltid roligare att "köra om" än att bli "omkörd" 😉
(Fast då kan man ju haka på iofs)