Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:45Väderprognosen ser ju bra ut iaf!
BILD:http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=63440/filename=SMHI.JPG
Väderprognosen ser ju bra ut iaf!
BILD:http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=63440/filename=SMHI.JPG
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 21:55Fråga till någon som kan programmering och dylikt. Finns det en möjlighet att skapa en "runda" till GPS-pulsklockorna (t.ex Forerunner305,310) utifrån Raymonds idealtidsdatablad. Så att man kan ställa in den rundan vid start och sedan se hur många meter f
Fråga till någon som kan programmering och dylikt. Finns det en möjlighet att skapa en "runda" till GPS-pulsklockorna (t.ex Forerunner305,310) utifrån Raymonds idealtidsdatablad. Så att man kan ställa in den rundan vid start och sedan se hur många meter f
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:03Teoretiskt är det möjligt att skapa ett sådant spår som man sedan sparar ner i klockan och kör. Då kan du få en virtuell partner som du får avstånden till.
Praktiskt är det nog lite trassligt att få till, man ska ha ett spår för hela rundan och justera t
Teoretiskt är det möjligt att skapa ett sådant spår som man sedan sparar ner i klockan och kör. Då kan du få en virtuell partner som du får avstånden till.
Praktiskt är det nog lite trassligt att få till, man ska ha ett spår för hela rundan och justera t
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:10Du borde åtminstone kunna plotta rundan i bikeroutetoaster, ställa in vilken medelhastighet du vill ha och sedan kunna ladda ner rundan med virtuell partner som håller angiven medelhastighet hela tiden.
Jag känner inte till något sätt att lägga in pause
Du borde åtminstone kunna plotta rundan i bikeroutetoaster, ställa in vilken medelhastighet du vill ha och sedan kunna ladda ner rundan med virtuell partner som håller angiven medelhastighet hela tiden.
Jag känner inte till något sätt att lägga in pause
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 23:47Kör för första gången. Har starttid 24.00. Vet ni om det finns sub10 alternativt sub11 grupper att haka på vid denna tid?
Kör för första gången. Har starttid 24.00. Vet ni om det finns sub10 alternativt sub11 grupper att haka på vid denna tid?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 10:20Har uppdaterat Idealtidsfilen efter VR:s nya längd 295 km (tack Robert Andersson HCK). Så nu bör depåernas och km-tavlornas placering stämma bättre.
Har uppdaterat Idealtidsfilen efter VR:s nya längd 295 km (tack Robert Andersson HCK). Så nu bör depåernas och km-tavlornas placering stämma bättre.
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2011, 10:53Om nu banan är kortat med 0,98% tycker jag de ska återlämna motsvarande summa, alltså 31 kronor.
Om nu banan är kortat med 0,98% tycker jag de ska återlämna motsvarande summa, alltså 31 kronor.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:35Eller dela ut två släta bullar mer;)
Vänligen
P.
Eller dela ut två släta bullar mer;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 18:46Hej! Har en Garmin FR 305, någon som vet hur man göra för att "pausa" och samtidigt klocka tiden i depå. Alltså så jag får reda på hur länge jag har stått stilla, men fortfarande har den totala snitt-tiden kvar (inklusive depåstoppet)? Hoppas ni förstod h
Hej! Har en Garmin FR 305, någon som vet hur man göra för att "pausa" och samtidigt klocka tiden i depå. Alltså så jag får reda på hur länge jag har stått stilla, men fortfarande har den totala snitt-tiden kvar (inklusive depåstoppet)? Hoppas ni förstod h
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:37"Hej! Har en Garmin FR 305, någon som vet hur man göra för att "pausa" och samtidigt klocka tiden i depå. Alltså så jag får reda på hur länge jag har stått stilla, men fortfarande har den totala snitt-tiden kvar (inklusive depåstoppet)? Hoppas ni förstod
"Hej! Har en Garmin FR 305, någon som vet hur man göra för att "pausa" och samtidigt klocka tiden i depå. Alltså så jag får reda på hur länge jag har stått stilla, men fortfarande har den totala snitt-tiden kvar (inklusive depåstoppet)? Hoppas ni förstod