Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan: Favoriter i repris …
You need to log in to create posts and topics.

Ja i princip får man två tider som standard, tid och tid som man rör på sig.

Buggen är att man måste stå still i depåerna för att det ska fungera. Knatar man runt och hämtar dricka och så kommer nog klockan fortfarande tycka att man rör på sig om man int

"Hej! Har en Garmin FR 305, någon som vet hur man göra för att "pausa" och samtidigt klocka tiden i depå. Alltså så jag får reda på hur länge jag har stått stilla, men fortfarande har den totala snitt-tiden kvar (inklusive depåstoppet)? Hoppas ni förstod

Det är nog det bästa, man får räkna lite själv. (Eller låta Excel motsv göra det åt en).

Angående att köra sub9 solo så har det gjorts, se t.ex.

http://happymtb.org/forum/read.php/1/976051

Sen misstänker jag att Björn Hamre som 2006 körde på 8.39 med start 22.08 inte kan ha haft mycket till draghjälp. Som information kan nämnas att han var

P: Jag betalar gärna 31 kr för att få slippa äta de där torra bullarna...
🙂

Jag har en garmin 310xt och funderar på att använda mig av autopausefunktionen och ställa in den på att det är paus om jag tex rör mig långsammare än 10 km/h eller 8 km/h kanske, så sakta ska det inte gå på cykeln, men snabbare går man nog inte runt i dep

Vet någon om man kan snabbladda en FR 405? Batteriet tog slut vid Karlsborg förra året, inte så kul.

FR405 har ju 8h batteritid enligt tillverkaren så det låter naturligt.

hmm okej tack...bara att inse att jag är för långsam för min utrustning
🙁 kanske nån snabb vill låna en prima GPS klocka?

Finns laddare som man kan koppla till navdynamo