Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan: Favoriter i repris …
You need to log in to create posts and topics.

Joakim, jag startade förra året 20:20, körde på 10h och hann under hela loppet ifatt folk... Så ensam blir du nog inte, jag tror att de flesta vi körde om på slutet hade trampat lite för mycket under första delen och hade inte så mycket tramp kvar för den

"Ser ut som om jag kommer att hamana ensam ute på banan. Startar ca 20:00 och de flesta cylar långsamare än jag. "

Nu vet jag inte vilken tid du satsar på men du lär nog köra en bit under nio timmar för att vara först i Motala på lördagen. Så nä ensam lä

Jag tror Pontus Andersson var först in i Motala 2009 och så vitt jag vet var det ca10 timmars tempo han höll då..

Att hålla sub9 på en UCI-cykel utan en grupp som hjälps åt låter hårt.

Linus är hård, tro mig. Men om han är "singel Sub 9 hård" får vi se.
Men jag har en tia på honom som först i mål 2011.
Pontus är också hård iofs.

Vänligen

P.

Linus slipper konkurrensen i år iallafall.
Pontus kör liggcykel och startar därmed i sista gruppen.

edit: sista gruppen före sub9-grupperna vill säga.

Å nej, inte står Linus utan någon konkurrens inte. Det finns allt fler än han som vill vara först till Motala ska du se;)

Jag vill det med det är ju helt meningslöst att tro att jag skulle vara det. typ ett odds på 1:10000000000

Vänligen

P.

Då får vi kanske se Linus på motsvarande sätt i år då. 🙂

http://www.corren.se/sport/?articleId=4913756

Ja Pontus, det kommer det. Om nu inte mitt 1:10000000000 odds går in.

Då kommer det att stå P. först i mål;) Skulle inte tro det.

Och hur det än är så är jag jävligt impad av det du gjorde.
SUB 10 själv är snuskigt bra, tycker jag.

Vänligen

P.

Nån som startar runt 0550 som håller runt 12h?? Första gångs rookie och letar någon att hänga i hängslen.

Kommer att köra för att bli först i mål. Men som ni säger kommer det att bli grymt svårt. Men hoppas/drömma kan man ju alltid göra.