Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 09:19Så är det säkert, liksom det alltid är lättare att gå på folk från storstäder. Men det gör också att stora klubbar kanske i högre utsträckning arbetar mer målmedvetet med uppförandekoder. I år har Fredrikshof tagit emot mer beröm efter VR än tidigare. Så
Så är det säkert, liksom det alltid är lättare att gå på folk från storstäder. Men det gör också att stora klubbar kanske i högre utsträckning arbetar mer målmedvetet med uppförandekoder. I år har Fredrikshof tagit emot mer beröm efter VR än tidigare. Så
Quote from Mattias Johansson on 19 July 2013, 10:55Hisingens CK har beslutat att som klubb inte förboka några startplatser för 2014.
Hisingens CK har beslutat att som klubb inte förboka några startplatser för 2014.
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 20:57Ja det är fler lite "större" klubbar som är inne på samma linje vad jag förstår. Ska bli kul och se var detta slutar.
Själv gör jag väl som vanligt. Sitter där som ett fån och försöker få en plats och sen startar jag på fredaskvällen så tidigt som möjlig
Ja det är fler lite "större" klubbar som är inne på samma linje vad jag förstår. Ska bli kul och se var detta slutar.
Själv gör jag väl som vanligt. Sitter där som ett fån och försöker få en plats och sen startar jag på fredaskvällen så tidigt som möjlig