Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 19:36Min första Vätternrunda är avklarad och jag kan konstatera att Fredrikshov tydligt visat att de inte helt oförtjänt fått öknamnet "röda faran". Men det är inte bara de som betett sig illa!
Vi blev omkörda av fler klungor än jag kan räkna till. Av alla Fr
Min första Vätternrunda är avklarad och jag kan konstatera att Fredrikshov tydligt visat att de inte helt oförtjänt fått öknamnet "röda faran". Men det är inte bara de som betett sig illa!
Vi blev omkörda av fler klungor än jag kan räkna till. Av alla Fr
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 19:48Nina for president (t+)
Nina for president (t+)
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 19:56Nina och alla andra "vanliga cyklister", ni är hjärtligt välkomna till vår klubb. Vi har trevligt året runt med regelbundna organiserade träningar från tiotalet platser runt Stockholm, allt från nybörjargrupper till tävlingsteknik. (Cykel)livet är så myck
Nina och alla andra "vanliga cyklister", ni är hjärtligt välkomna till vår klubb. Vi har trevligt året runt med regelbundna organiserade träningar från tiotalet platser runt Stockholm, allt från nybörjargrupper till tävlingsteknik. (Cykel)livet är så myck
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:02Klungträning är ett skäl till att bilister beter sej illa, tänkt på det ?
Klungträning är ett skäl till att bilister beter sej illa, tänkt på det ?
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:02- Tiina, om du spanar in Ninas tröja högt upp, så ser du att hon har bestämt sig för länge sedan att ha en negativ syn till/på cykelklubbar.
- Tiina, om du spanar in Ninas tröja högt upp, så ser du att hon har bestämt sig för länge sedan att ha en negativ syn till/på cykelklubbar.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:06Varför skall bilister bete sig illa pga att cykelgrupp kör i två led, är ju fortfarande bara en 1/4 bredd av en modern traktor.
Jag tycker att de finns rätt många bilister som beter sig illa mot mig som ensam cyklist också.
Jag tror inte att det har med
Varför skall bilister bete sig illa pga att cykelgrupp kör i två led, är ju fortfarande bara en 1/4 bredd av en modern traktor.
Jag tycker att de finns rätt många bilister som beter sig illa mot mig som ensam cyklist också.
Jag tror inte att det har med
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:12Peter:
Istället för att spekulera i varför jag vägrar cykelklubb kan du fråga mig direkt.
Peter:
Istället för att spekulera i varför jag vägrar cykelklubb kan du fråga mig direkt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 20:46Nina - cykelklubb eller inte, men om du cyklar lite snabbare så slipper du bli omkörd.
Nina - cykelklubb eller inte, men om du cyklar lite snabbare så slipper du bli omkörd.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:09Tiina:
Vem är du att bestämma hur fort eller långsamt jag ska cykla? Det finns alltid någon som är snabbare eller långsammare. Det finns alltid någon som är bättre eller sämre. Menar du att jag helt enkelt får skylla mig själv för att jag är långsam? Har
Tiina:
Vem är du att bestämma hur fort eller långsamt jag ska cykla? Det finns alltid någon som är snabbare eller långsammare. Det finns alltid någon som är bättre eller sämre. Menar du att jag helt enkelt får skylla mig själv för att jag är långsam? Har
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 21:26Jag upplevde det som att de var svansen som körde in alldeles för nära min klunga vid omkörningar. Omkörande klunga var för de mesta duktiga på att håla ut och håla det hela omkörningen. Men sen kom svansen som skulle in till vare pris och tryckte sig in
Jag upplevde det som att de var svansen som körde in alldeles för nära min klunga vid omkörningar. Omkörande klunga var för de mesta duktiga på att håla ut och håla det hela omkörningen. Men sen kom svansen som skulle in till vare pris och tryckte sig in