Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 14:56Jag har redan gjort den reflektionen personligen och kommit fram till att VR är inget lopp för mig, jag är för snabb(!) och det är inte säkert i dagens utformning. .varken för mig, mina klungkamrater och inte heller för många av dom vi behöver passera.
Jag har redan gjort den reflektionen personligen och kommit fram till att VR är inget lopp för mig, jag är för snabb(!) och det är inte säkert i dagens utformning. .varken för mig, mina klungkamrater och inte heller för många av dom vi behöver passera.
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 15:10Vi är nog ganska överens. Men egentligen spelar det ju ingen roll hur mycket man har lagt ut i startavgift och hur mycket man har samsnurrat sig på träningspassen - det *är inte ok* att köra om - i den betydelse vi här diskuterar - med möte eller skymd si
Vi är nog ganska överens. Men egentligen spelar det ju ingen roll hur mycket man har lagt ut i startavgift och hur mycket man har samsnurrat sig på träningspassen - det *är inte ok* att köra om - i den betydelse vi här diskuterar - med möte eller skymd si
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 15:43"Jag har redan gjort den reflektionen personligen och kommit fram till att VR är inget lopp för mig, jag är för snabb(!)"
Är ni så snabba så ser jag inget problem, bara för högt ställda mål. Man lär räkna med att man stundom får sänka farten ordentligt d
"Jag har redan gjort den reflektionen personligen och kommit fram till att VR är inget lopp för mig, jag är för snabb(!)"
Är ni så snabba så ser jag inget problem, bara för högt ställda mål. Man lär räkna med att man stundom får sänka farten ordentligt d
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 20:53Tro mig, vi gör ingenting annat än att sänka farten och accelerera upp den igen. Vi tror inte att vi äger vägarna och vi kör inte om till varje pris. Ibland blir det inte perfekt och det är inte bara "vi" som gör fel. I söndags när jag körde halvVättern f
Tro mig, vi gör ingenting annat än att sänka farten och accelerera upp den igen. Vi tror inte att vi äger vägarna och vi kör inte om till varje pris. Ibland blir det inte perfekt och det är inte bara "vi" som gör fel. I söndags när jag körde halvVättern f
Quote from Johan Fylke on 13 June 2013, 23:11Jag har kört i både subgrupper och ensam.
När jag kört ensam så har jag bara varit tacksam hur mycket det än skrikits i mina öron, Subgrupperna kommer snabbare än man tror när orken är slut sista 10 milen.Och jag har aldrig träffat en grupp som skrikit
Jag har kört i både subgrupper och ensam.
När jag kört ensam så har jag bara varit tacksam hur mycket det än skrikits i mina öron, Subgrupperna kommer snabbare än man tror när orken är slut sista 10 milen.
Och jag har aldrig träffat en grupp som skrikit
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 06:25(t+) Markus. Helt rätt.
(t+) Markus. Helt rätt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 10:57>Raymond. Körde VR igår i en sub 10-grupp (ej Fredrikshovs) med start tidig morgon. Vi körde om ganska många cyklister och klungor, och blev omkörda av ett antal klungor. Tyvärr måste jag instämma i att det bara var i fallet när Fredrikhovsklungor körde o
>Raymond. Körde VR igår i en sub 10-grupp (ej Fredrikshovs) med start tidig morgon. Vi körde om ganska många cyklister och klungor, och blev omkörda av ett antal klungor. Tyvärr måste jag instämma i att det bara var i fallet när Fredrikhovsklungor körde o
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 13:01Vi startade kring 06 och hade som mål sub10. Vi körde om väldigt många men varje gång sa vi "omkörning" och "håll gärna höger".
Vi låg alltid i ett led vi omkörningar samt att vi sa "tack så mycket" när vi passerade klungor eller enstaka cyklister. Att
Vi startade kring 06 och hade som mål sub10. Vi körde om väldigt många men varje gång sa vi "omkörning" och "håll gärna höger".
Vi låg alltid i ett led vi omkörningar samt att vi sa "tack så mycket" när vi passerade klungor eller enstaka cyklister. Att
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 15:48Tänk att i år har det börjat skrikas och gapas även bland det som startade runt 21 på fredagen. Och jag som trodde jag hittat en lösning. Var ska detta sluta?
Vänligen
P.
Tänk att i år har det börjat skrikas och gapas även bland det som startade runt 21 på fredagen. Och jag som trodde jag hittat en lösning. Var ska detta sluta?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 16:57Varför inte låta snabbgrupperna starta först på natten, så är de ju långt borta innan soloåkarna ens klickat i pedalen? De långsammaste åkarna är ju de som verkligen behöver lite motivation från solen, när det bjuds.
Ang Röda Faran så kom minst två av
Varför inte låta snabbgrupperna starta först på natten, så är de ju långt borta innan soloåkarna ens klickat i pedalen? De långsammaste åkarna är ju de som verkligen behöver lite motivation från solen, när det bjuds.
Ang Röda Faran så kom minst två av