Quote from Sandra Näslund on 16 October 2009, 12:16Joel, är du med i Hofvets VR-SUB-satsning?
Joel, är du med i Hofvets VR-SUB-satsning?
Quote from Fredric Lagerström on 16 October 2009, 14:22Jag har kört på 5.23.
Iofs halvvättern men vaddå? 😉
Jag har kört på 5.23.
Iofs halvvättern men vaddå? 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:41Joel är en del av den satsningen vad jag vet. Joel är dessutom en riktigt duktig cyklist som är i topp på många tävlingar. Med rätt förutsättningar så borde det vara möjligt för en person som Joel och ett helt gäng till på den nivån.
Joel är en del av den satsningen vad jag vet. Joel är dessutom en riktigt duktig cyklist som är i topp på många tävlingar. Med rätt förutsättningar så borde det vara möjligt för en person som Joel och ett helt gäng till på den nivån.
Quote from Lena Bjerlöw on 16 October 2009, 15:42Tuff satsning! Men vilken tid man än har tänkt köra på så kan man väl använda _samma_ tävling som är reggad här på funbeat. Måste inte ha en vätternrunda för varenda möjliga tid?
Tuff satsning! Men vilken tid man än har tänkt köra på så kan man väl använda _samma_ tävling som är reggad här på funbeat. Måste inte ha en vätternrunda för varenda möjliga tid?
Quote from j sollerman on 16 October 2009, 15:46http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=474062
Ja de är väl inte så att alla som ska köra startar en egen tävling beroende på hur fort man tänkt köra..
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=474062
Ja de är väl inte så att alla som ska köra startar en egen tävling beroende på hur fort man tänkt köra..
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 15:52Det borde kunna gå om vädret visar sig från sin bästa sida. Det viktigaste är nog att alla de duktiga cyklisterna kan hålla tävlingsdjävulen i schack tillräckligt länge. Antar att ett jämt tempo och en jämn fördelning av dragjobbet är en förutsättning. Ni
Det borde kunna gå om vädret visar sig från sin bästa sida. Det viktigaste är nog att alla de duktiga cyklisterna kan hålla tävlingsdjävulen i schack tillräckligt länge. Antar att ett jämt tempo och en jämn fördelning av dragjobbet är en förutsättning. Ni
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 16:20"tävlingsdjävulen i schack"
Jo jo tjenare. Det kan dom bara brömma om.
Vänligen
P.
"tävlingsdjävulen i schack"
Jo jo tjenare. Det kan dom bara brömma om.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 16:23Är det inte lättare att köra en annan dag än när 15000 är ute o vinglar?
Är det inte lättare att köra en annan dag än när 15000 är ute o vinglar?
Quote from j sollerman on 16 October 2009, 16:27Då blir de ju inte en officiell tid 😉
Då blir de ju inte en officiell tid 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 16:29Finns det nån som fantiserar om deras tider på VingelRundan? Skrämmande.
Finns det nån som fantiserar om deras tider på VingelRundan? Skrämmande.