Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300 km Sub 7
You need to log in to create posts and topics.

> Bert Johansson är väl inte känd för att bidra till farthållningen ...

Nej, Bert tar nog inte så många förningar...

Nej men kanske att Bernt Johansson gör det. I allafall när han tog OS guld.

Vänligen

P.

Nä Bernt drar ingenting men man får ju en behaglig resa om man tar hans rygg som jag gjorde iår höll den så länge jag orkade.

http://www.sub7.nu/

Jag har kört VR med en snitt om 34 km/tim utan några större problem...å jag är kvinna och var då 39 år. I år är jag 42 år och hoppas kunna köra loppet lite snabbare.

Jag tvekar inte en sekund på att ett gäng samspelta cyklister kommer att fixa loppet und

Körde dom inte på 7:14 för nåt år sen..? Om dom nu slipper alla hobbycyklister som försöker hänga på (ivf i första delen av loppet) så borde la 14 min kunna kapas om vädret är rätt...

Hur många i "snabbstarten" är kapabla att köra fort ?
Eller är viljan större än förmågan ?

Det känns som det kan bli mycket "vilda västern" i alla fall de första 15 milen...

Visst finns det risk för att det blir lite vilda västern första delen av loppet, men förhoppningsvis är de grupper som startar med dessa målsättningar så pass disciplinerade att de håller sig till sin taktik och inte frestas att ta rygg på snabbare gruppe

Rickard >> Jag tror definitivt att möjligheterna finns att vi kan kapa 14 minuter. Däremot är det mycket som ska klaffa för att det ska gå vägen. Ju snabbare det går, desto tuffare blir det att kapa minuter, och dessutom finns det flaskhalsar längs med st

vilken tid startar Sub 7