Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 15:409.44 om jag inte missminner mig.
9.44 om jag inte missminner mig.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:302009 startade jag jag med ett 50 pers stort gäng jobbpendlare och andra amatörer som körde i en stor belgisk kedja och där 26 man kom imål på tiden 7.38. Hofvets verkar ha starkare cyklister, ännu seriösare förberedelser med gemansamma träningar och kör
2009 startade jag jag med ett 50 pers stort gäng jobbpendlare och andra amatörer som körde i en stor belgisk kedja och där 26 man kom imål på tiden 7.38. Hofvets verkar ha starkare cyklister, ännu seriösare förberedelser med gemansamma träningar och kör
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:32Det blir till att ha många flaskor/dunkar med dricka.
Det blir till att ha många flaskor/dunkar med dricka.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:46Borde räcka med 2 750ml flaskor i hållarna och en 500ml i ryggfickan lr? Vill man ha mer så får man nog sätta en hållare bakom sadeln. Man måste ha en hel del gel och bars också.
Borde räcka med 2 750ml flaskor i hållarna och en 500ml i ryggfickan lr? Vill man ha mer så får man nog sätta en hållare bakom sadeln. Man måste ha en hel del gel och bars också.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:502 liter på sju timmar? Det verkar vara en plan.
2 liter på sju timmar? Det verkar vara en plan.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:53sen kan man väl anta att masgruppen som startar först inte bara viker ner sig utan gärna slår sub 7
sen kan man väl anta att masgruppen som startar först inte bara viker ner sig utan gärna slår sub 7
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:55Jo kanske är för lite med 2 liter på 7 timmar. Men 3 liter borde räcka. Jag körde med 1 liter på Gran fondo i Kungsbacka. Det var OK. Men jag var törstig i mål.
Jo kanske är för lite med 2 liter på 7 timmar. Men 3 liter borde räcka. Jag körde med 1 liter på Gran fondo i Kungsbacka. Det var OK. Men jag var törstig i mål.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:51Det ska bli riktigt kul att följa denna satsningen! Kommer vara ett gäng riktigt snabba klungor som startar i följd, hoppas det inte skapar problem.
Det ska bli riktigt kul att följa denna satsningen! Kommer vara ett gäng riktigt snabba klungor som startar i följd, hoppas det inte skapar problem.
Quote from j sollerman on 9 February 2010, 22:19Två liter sportdryck på ramen och en camelback med vatten på ryggen. Det borde man klara sig på.
Två liter sportdryck på ramen och en camelback med vatten på ryggen. Det borde man klara sig på.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 22:20Förra året förbrukade jag cirka 3,5 liter vätska. Då var det kallt och regnigt och under varma förhållanden blir naturligtvis vätskeåtgången större.
Däremot tror jag inte att det ska vara något problem att bära med sig det som krävs genom att t.ex. anvä
Förra året förbrukade jag cirka 3,5 liter vätska. Då var det kallt och regnigt och under varma förhållanden blir naturligtvis vätskeåtgången större.
Däremot tror jag inte att det ska vara något problem att bära med sig det som krävs genom att t.ex. anvä