Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 300km
You need to log in to create posts and topics.

Man klarar VR oavsett cykel. CBR 1000rr får räcka som träning. Nu är det bara frågan om VRkansliet tillåter logiskt tänkande som gäller.

Själv kör jag på lillebror cbr600rr, men som sagt så vurpade jag på gelleråsen, synd på en hoj som bara hade gått 120mil ;).
Men nästa år är den i nyskick igen =)

Aha, ja det lät surt! Köpte min nu till hösten så jag har inte hunnit med Gelleråsen än. Det får bli till våren. Kraschkåpor och puckar kanske ska stå med på önskelistan till jultomten?

Kåpor och puckar är bra att ha, jag hade varken eller 😉
Köp hongkong-kåpor, billiga, snygga och ganska bra passform. Då kanske vi ses på Gelleråsen till våren 🙂
Tänkte faktiskt plocka med mig trampcykeln och dra ett par varv på kvällen med =)

Kul med fler som kör på bana,, själv kör jag en hel del dock med bil

Bana är där man ska köra. Skulle vilja prova med bil också, har två som jag tror skulle vara rätt rolig på bana, en Audi S4 2.7 biturbo lite hottad och en M5 e39 som är lite hottad, främst chassimässigt.
Hade jag vurpat på gata i den hastigheten som jag g

Hej som första gången man anmält sig till loppet, så undrar hur man får reda på start tid och om allt har gått rätt till. (anmälan och så)

Tacksam för svar.

Starttid och startgrupp brukar komma upp på vätternrundans hemsida http://www.vaetternrundan.se under mars.
Tills dess kan du kolla på samma hemsida att du är anmäld - det tar ofta några dagar. På din anmälan (som du förhoppningsvis skrivit ut) finns ditt regist

Det hittar du på vätternrundans hemsida på din anmälan (när de väl spikat tiden). Du får kolla lite då och då och se när ditt startnummer har fått starttid.

Ok då är det bara att vänte lite då,

En annan sak när man ändå kommit in i diskutionen ingen som har en cykel att sälja? I prisklass 4000- 6000 kr