Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 13:54Salming sprang LL 15 km, jag stod i samma startfålla, slog honom. Han vill kanske bli halvklassisk...
Fast det var mäktigare att slå Tomas Gustafsson på Vikingarännet, rätt sport så att säga 😉
Salming sprang LL 15 km, jag stod i samma startfålla, slog honom. Han vill kanske bli halvklassisk...
Fast det var mäktigare att slå Tomas Gustafsson på Vikingarännet, rätt sport så att säga 😉
Quote from j sollerman on 22 October 2009, 13:55Jag sprang nån km med han på förra årets LL.
Jag sprang nån km med han på förra årets LL.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 14:30Var han i första startgruppen? Inte för att jag sett honom om han stod i min, jag var inte precis där i överdrivet d tid ...
Var han i första startgruppen? Inte för att jag sett honom om han stod i min, jag var inte precis där i överdrivet d tid ...
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 18:51Jepp, för de med startnummer som började på 14, var det start 11:20?
Jepp, för de med startnummer som började på 14, var det start 11:20?
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 18:52Snarare 10:30, har för mig att vi startade 10:40, väldigt tidigt ... (H)
Snarare 10:30, har för mig att vi startade 10:40, väldigt tidigt ... (H)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:21Sådär, nu har jag betalat för en plats med Ride of Hope 😀
Ska bli spännande att se hur det går... trots allt första försöket på en runda runt pölen så man vet ju inte riktigt vad man har att vänta.
Sådär, nu har jag betalat för en plats med Ride of Hope 😀
Ska bli spännande att se hur det går... trots allt första försöket på en runda runt pölen så man vet ju inte riktigt vad man har att vänta.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:26Börja med nån mindre sjö som träning.
Börja med nån mindre sjö som träning.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:50Det blir nog inga sjöar, det blir nog fjällturer istället. Möjligtvis en tur runt storsjön. den är 2/3 så stor.
EDIT: Får se till att inte vurpa med motorcykeln också då 😉
Det blir nog inga sjöar, det blir nog fjällturer istället. Möjligtvis en tur runt storsjön. den är 2/3 så stor.
EDIT: Får se till att inte vurpa med motorcykeln också då 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:52Känns lite onödigt.
Känns lite onödigt.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:59Mjo, vurpa ska man hålla sig ifrån. Har fortfarande problem med nacke och rygg. Var till naprapat som skulle knäcka till men vågade inte för mina muskler var så krampade av att jag spännt mig i 3 månader så hon kännde knappt ryggraden. Ryggmusklerna var s
Mjo, vurpa ska man hålla sig ifrån. Har fortfarande problem med nacke och rygg. Var till naprapat som skulle knäcka till men vågade inte för mina muskler var så krampade av att jag spännt mig i 3 månader så hon kännde knappt ryggraden. Ryggmusklerna var s