Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:21Eller fråga om han inte är ute på hal is när han cyklar istället för åker skridskor.
Eller fråga om han inte är ute på hal is när han cyklar istället för åker skridskor.
Quote from Fredric Lagerström on 22 October 2009, 10:24Wow! Salming!
Det står Salming på min innebandyklubba. Ibland blixtrar jag till och spelar som en guuud med den.Men jag har knött mej in i RoH 03.16.
Wow! Salming!
Det står Salming på min innebandyklubba. Ibland blixtrar jag till och spelar som en guuud med den.
Men jag har knött mej in i RoH 03.16.
Quote from j sollerman on 22 October 2009, 10:25Tierp blåser om roh innan vadstena så då kan du säga HEJ
Tierp blåser om roh innan vadstena så då kan du säga HEJ
Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2009, 10:40Tack Kalle! 😀
Vi ska skråla som faaaanken när vi kör om 😀Det är väl bara å testa.. Anmäl dig..
Tack Kalle! 😀
Vi ska skråla som faaaanken när vi kör om 😀
Det är väl bara å testa.. Anmäl dig..
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:47Salming har d öl annars
Salming har d öl annars
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 12:05Det har jag hört att man ska dricka som återhämtning... Eftervättern hos salming? =)
Det har jag hört att man ska dricka som återhämtning... Eftervättern hos salming? =)
Quote from ellen olsson on 22 October 2009, 12:26Anders Holmertz? Är ni säkra på att ni inte ska simma till Hjo och tillbaka? 🙂
Anders Holmertz? Är ni säkra på att ni inte ska simma till Hjo och tillbaka? 🙂
Quote from Kicki K on 22 October 2009, 12:46så det lutar att Salming håller på med Klassikern.
Han sprang lindgöloppet också
så det lutar att Salming håller på med Klassikern.
Han sprang lindgöloppet också
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 12:48Trodde bara han krängde Herbalife? Höll på att missa honom alldeles, var upptagen med att sno gratisdis 😉
Trodde bara han krängde Herbalife? Höll på att missa honom alldeles, var upptagen med att sno gratisdis 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 13:00Salming var anmäld till Vätternrundan i år också men dök aldrig upp till start.
Salming var anmäld till Vätternrundan i år också men dök aldrig upp till start.