Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 23:55Fick detta idag så de som tänkt kör VR 2010 bör nog anmäla sig nu, om en vecka är det nog försent:
"Nåt tagna av anmälningstakten kan vi på Vätternrundans kansli konstatera att med flera hundra anmälningar om dagen så är loppet snart fulltecknat.
Anmälni
Fick detta idag så de som tänkt kör VR 2010 bör nog anmäla sig nu, om en vecka är det nog försent:
"Nåt tagna av anmälningstakten kan vi på Vätternrundans kansli konstatera att med flera hundra anmälningar om dagen så är loppet snart fulltecknat.
Anmälni
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 23:59Varför ska det skyndas på när det nästan är slut på startplatser? Det är ju en stund kvar till start ser jag fast jag skelögt tittar på kalendern.
Varför ska det skyndas på när det nästan är slut på startplatser? Det är ju en stund kvar till start ser jag fast jag skelögt tittar på kalendern.
Quote from Anders Overå on 19 October 2009, 21:03Äntligen anmäld.
Har funderat och funderat men med bara 400 platser kvar i morse så var det inte så mycket ett fundera på längre.
Äntligen anmäld.
Har funderat och funderat men med bara 400 platser kvar i morse så var det inte så mycket ett fundera på längre.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 08:40Ok, anmäld, med RoH laget, kanske skulle har kollade bättre på datum att det är ju bara två veckor efter stockholmsk maraton, men men
Nu är det vintern träning på inomhus tränar som gäller för min del.
Ok, anmäld, med RoH laget, kanske skulle har kollade bättre på datum att det är ju bara två veckor efter stockholmsk maraton, men men
Nu är det vintern träning på inomhus tränar som gäller för min del.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 08:43Du kan köra bort träningsverken från maran på halv-vättern Nancy 😉
Du kan köra bort träningsverken från maran på halv-vättern Nancy 😉
Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2009, 09:26Vi har platser kvar om det är nån som missat att anmäla sig...
Vi har platser kvar om det är nån som missat att anmäla sig...
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 09:52Silva: Är det RoH-gruppen du tänker på eller är det nån annan?
Jag har anmält intresse att cykla med RoH, men blir det fullt där kanske man kan haka på er isådanafall. Blir min första vända runt pölen och siktar på ca 10h.
Silva: Är det RoH-gruppen du tänker på eller är det nån annan?
Jag har anmält intresse att cykla med RoH, men blir det fullt där kanske man kan haka på er isådanafall. Blir min första vända runt pölen och siktar på ca 10h.
Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2009, 09:55AC Tierp har en egen grupp...Vi startar Tillsammans med Anders Holmertz och Börje Salming... kl 03:20
Vill du vara med så hör av dig!
AC Tierp har en egen grupp...Vi startar Tillsammans med Anders Holmertz och Börje Salming... kl 03:20
Vill du vara med så hör av dig!
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:08Jag hör av mig efter jag fått svar från RoH.
Börje Salming, legendaren? Skulle ju vara värt det bara för att säga hej till honom då isådanafall 😉
Har ni olika hastighetsgrupper också? Målet är 10h, men vi får väl se hur träningen går.
Jag hör av mig efter jag fått svar från RoH.
Börje Salming, legendaren? Skulle ju vara värt det bara för att säga hej till honom då isådanafall 😉
Har ni olika hastighetsgrupper också? Målet är 10h, men vi får väl se hur träningen går.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 10:10Fråga Salming om han har lite dis?
Fråga Salming om han har lite dis?