Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 09:55.
.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 22:05Cykelhelg! 🙂
Två cykellopp till att välja på i närheten förutom Helgasjön Runt i Växjö på lördagen. På söndag går även Vidöstern Runt i Värnamo och Dacketrampen i Emmaboda, så det kan bli en fin cykelhelg om vädret är med oss.
Cykelhelg! 🙂
Två cykellopp till att välja på i närheten förutom Helgasjön Runt i Växjö på lördagen. På söndag går även Vidöstern Runt i Värnamo och Dacketrampen i Emmaboda, så det kan bli en fin cykelhelg om vädret är med oss.
Quote from Mattias Johansson on 17 August 2011, 15:51Hur ser det ut med klubbplaner i Växjö? Finns det några sådana uttalad planer?
Jag bor i Vislanda och sneglar efter någon regional klubb.
Hur ser det ut med klubbplaner i Växjö? Finns det några sådana uttalad planer?
Jag bor i Vislanda och sneglar efter någon regional klubb.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:40Lammhultscyklisterna har väl vad jag sett stor del av sin verksamhet i Växjö. Sett från sidan verkar det vara en klubb med bra cyklister samt trevliga medlemmar.
Lammhultscyklisterna har väl vad jag sett stor del av sin verksamhet i Växjö. Sett från sidan verkar det vara en klubb med bra cyklister samt trevliga medlemmar.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 14:25De är LammhultsCyklisterna som är Växjö klubben. Eller rättare Värendsklubben! (L)
Trevligt och socialt gäng som kör gemensamma träningar, kultävligar, Vättengrupper osv. (t+)
http://www7.idrottonline.se/LammhultCyklisterna-Cykel/
De är LammhultsCyklisterna som är Växjö klubben. Eller rättare Värendsklubben! (L)
Trevligt och socialt gäng som kör gemensamma träningar, kultävligar, Vättengrupper osv. (t+)
Quote from Niklas Kanerot on 3 March 2012, 12:16Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare och alla andra cykelintresserade, den 16/4 drar vi
igång Måndagsturen. 🙂http://www7.idrottonline.se/LammhultCyklisterna-Cykel/
Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare och alla andra cykelintresserade, den 16/4 drar vi
igång Måndagsturen. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 21:32Härligt, ska bli kul att komma igång igen. Förra året var jag bara med ett par gånger efter min knäoperation. Men nu ska det bli bättring, laddar redan nu för att cykla till Paris med Team Rynkeby Växjö nästa år.
Intresserad av att åka med, läs mer på ht
Härligt, ska bli kul att komma igång igen. Förra året var jag bara med ett par gånger efter min knäoperation. Men nu ska det bli bättring, laddar redan nu för att cykla till Paris med Team Rynkeby Växjö nästa år.
Intresserad av att åka med, läs mer på ht
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 00:55Strålande!
Stortorget kl18 förmodar jag!?
Såg att det var 125 medlemmar nu på facebooksidan "Måndagsturen Växjö" verkligen imponerande! (t+)
Team Växjö intressant, något att fundera på!
När går Ride of Hope Halmstad-Göteborg i år Billy?
Och har ni lyc
Strålande!
Stortorget kl18 förmodar jag!?
Såg att det var 125 medlemmar nu på facebooksidan "Måndagsturen Växjö" verkligen imponerande! (t+)
Team Växjö intressant, något att fundera på!
När går Ride of Hope Halmstad-Göteborg i år Billy?
Och har ni lyc
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 15:33Chris -Ride of Hope Etapp 2 startar i Halmstad söndagen den 5 augusti mellan 9 - 9.30.
Vi har ännu inte löst någon återtransport till startplatsen. Så är det någon som har tips eller kontakter med Veolia eller något annat bussbolag så hör gärna ev er.Ko
Chris -Ride of Hope Etapp 2 startar i Halmstad söndagen den 5 augusti mellan 9 - 9.30.
Vi har ännu inte löst någon återtransport till startplatsen. Så är det någon som har tips eller kontakter med Veolia eller något annat bussbolag så hör gärna ev er.
Ko
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 18:58Vad är det för tempo och distans som gäller på måndagsturen? Kör det både MTB och LVG? Får vem som helst hänga på? Är nyinflyttad student och behöver träna inför cykelvasan och ev vättern
Vad är det för tempo och distans som gäller på måndagsturen? Kör det både MTB och LVG? Får vem som helst hänga på? Är nyinflyttad student och behöver träna inför cykelvasan och ev vättern