Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 20:11Alla får vara med på måndagsturen. Det är själva tanken bakom konceptet att alla ska kunna vara med, vare sig man cyklar varje dag eller enbart på måndagar.
Distansen brukar sluta kring 7-8mil (men beror lite på vilken grupp du cyklar med såklart).
Fartgr
Alla får vara med på måndagsturen. Det är själva tanken bakom konceptet att alla ska kunna vara med, vare sig man cyklar varje dag eller enbart på måndagar.
Distansen brukar sluta kring 7-8mil (men beror lite på vilken grupp du cyklar med såklart).
Fartgr
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 13:027-8 mil kör bara snabba gruppen.
De olika fartgrupperna är ute 1:30 till dryga 2 timmar. Så ca 4 mil och uppåt.
7-8 mil kör bara snabba gruppen.
De olika fartgrupperna är ute 1:30 till dryga 2 timmar. Så ca 4 mil och uppåt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 18:58Låter ju hur bra som helst! Bara LVG eller körs det MTB också?
Tar gärna emot tips på bra träningsrundor både MTB och LVG
Låter ju hur bra som helst! Bara LVG eller körs det MTB också?
Tar gärna emot tips på bra träningsrundor både MTB och LVG
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 23:43MTB kör söndagar tror jag, gå in och kolla på Lammhultscyklisternas hemsida!
MTB kör söndagar tror jag, gå in och kolla på Lammhultscyklisternas hemsida!
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:55Kolla in Facebook-gruppen Lammhultcyklisterna eller Måndagsturen Växjö.
Kolla in Facebook-gruppen Lammhultcyklisterna eller Måndagsturen Växjö.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 09:54Hejsan.
Jag och en arbetskollega skall ner till Växjö på Måndagen den 26/3 är det måndags cykling då?
Vi har aldrig cyklat i växjö tidigare så vi behöver lite tips på en lämplig runda med lvg.
Hejsan.
Jag och en arbetskollega skall ner till Växjö på Måndagen den 26/3 är det måndags cykling då?
Vi har aldrig cyklat i växjö tidigare så vi behöver lite tips på en lämplig runda med lvg.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 12:53Hur lång runda vill ni köra?
Hur lång runda vill ni köra?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:31Om allt går som det skall, Sjukdommar, så har vi inte större krav, 5-8 mil typ.
Om allt går som det skall, Sjukdommar, så har vi inte större krav, 5-8 mil typ.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 12:59Jag hoppas att få upp till 6 pass till innan den 16 april
Jag hoppas att få upp till 6 pass till innan den 16 april
Quote from Niklas Kanerot on 28 March 2013, 10:27Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare och alla andra cykelintresserade
Måndagsturen PREMIÄR
Plats Stortorget
Datum måndag 15 april 2013
Starttid 18:00
Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare och alla andra cykelintresserade
Måndagsturen PREMIÄR
Plats Stortorget
Datum måndag 15 april 2013
Starttid 18:00