Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 01:04Jag kanske hänger på, snitt 28 - 30 skulle passa mig bra med tanke på min hur min träning varit år.
Jag kanske hänger på, snitt 28 - 30 skulle passa mig bra med tanke på min hur min träning varit år.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 16:49Imorgon smäller det, Växjötrampen första Start: 08.30, Startplats: Furutåskolan Teleborg Växjö. ser ut att bli bra väder och det brukar vara lika med många cyklister........och solglasögon på (H)
Imorgon smäller det, Växjötrampen första Start: 08.30, Startplats: Furutåskolan Teleborg Växjö. ser ut att bli bra väder och det brukar vara lika med många cyklister........och solglasögon på (H)
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:10Var med på måndagsturen på Sveriges Nationaldag. Kanonkul cykling i snabbgrupp 1 med Belgisk kedja. Tack till Lammhultscyklistern som ledde gruppen. Det får man göra om .
Var med på måndagsturen på Sveriges Nationaldag. Kanonkul cykling i snabbgrupp 1 med Belgisk kedja. Tack till Lammhultscyklistern som ledde gruppen. Det får man göra om .
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 14:35Triathlonklubben har öppet Klubbmästerskap i 40 km Tempo-cykling idag.
Alla som vill är välkomna att deltaga eller titta på.
För mer info:
http://www.338smaland.se/calendar.php?do=getinfo&e=39
Triathlonklubben har öppet Klubbmästerskap i 40 km Tempo-cykling idag.
Alla som vill är välkomna att deltaga eller titta på.
För mer info:
http://www.338smaland.se/calendar.php?do=getinfo&e=39
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 21:10Möckeln Runt på söndag den 12e i Älmhult. 😀
Cykellopp 100, 60 och 25 km i Linnébygden. Gemensam start vid Linnéskolan i Älmhult kl. 9.00. Vätskekontroller utmed samtliga sträckor. Fika vid mål. Cykel och många andra priser lottas ut. Diplom till alla d
Möckeln Runt på söndag den 12e i Älmhult. 😀
Cykellopp 100, 60 och 25 km i Linnébygden. Gemensam start vid Linnéskolan i Älmhult kl. 9.00. Vätskekontroller utmed samtliga sträckor. Fika vid mål. Cykel och många andra priser lottas ut. Diplom till alla d
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:35En bra sak att skriva under på är detta upprop (t+) se länk nedan
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1008297
En bra sak att skriva under på är detta upprop (t+) se länk nedan
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:54Kör ni måndagsturen hela semestern? Eller har den uppehåll?
Tänkte köra den på måndag den 2:a aug.
Kör ni måndagsturen hela semestern? Eller har den uppehåll?
Tänkte köra den på måndag den 2:a aug.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 14:35Glenn!
Måndagsturen Rulla hela sommaren
Glenn!
Måndagsturen Rulla hela sommaren
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 17:48Då kör jag nog in och utöka snabbgrupperna med ytterligare en person. Sist var det skitkul med belgisk klungkörning i 6mil.
Då kör jag nog in och utöka snabbgrupperna med ytterligare en person. Sist var det skitkul med belgisk klungkörning i 6mil.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 17:49Då kör jag nog in och utöka snabbgrupperna med ytterligare en person. Sist var det skitkul med belgisk klungkörning i 6mil.
Då kör jag nog in och utöka snabbgrupperna med ytterligare en person. Sist var det skitkul med belgisk klungkörning i 6mil.