Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:57Premiärturen för mig igår och hur kul som helst!!!
Hörde någon nämna något om en Facebookgrupp också, eller?Lite kul, såg några promenerande i stan som hälsade "tillbaka" när vi gjorde stopp-tecknet :-).
Premiärturen för mig igår och hur kul som helst!!!
Hörde någon nämna något om en Facebookgrupp också, eller?
Lite kul, såg några promenerande i stan som hälsade "tillbaka" när vi gjorde stopp-tecknet :-).
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 19:17Fungerar inte en funbeatgrupp?
Fungerar inte en funbeatgrupp?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 22:01Jag var med mellangruppen i måndags, verkligen härlig känsla att susa fram med klungan. Var det nån mer än jag som saknade en fika med kaffe efterråt? Det kan ju klart vara problematiskt att lämna cykeln för att gå in på något fik. Frågan är väl om nåt s
Jag var med mellangruppen i måndags, verkligen härlig känsla att susa fram med klungan. Var det nån mer än jag som saknade en fika med kaffe efterråt? Det kan ju klart vara problematiskt att lämna cykeln för att gå in på något fik. Frågan är väl om nåt s
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 22:16😀 Vi blev över 60 personer i måndags, enligt boddan.se var vi över 70 personer nytt rekord! (t+)
😀 Vi blev över 60 personer i måndags, enligt boddan.se var vi över 70 personer nytt rekord! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 22:42(t+) Bra förslag, en fika är aldrig fel 😉 men var? Broqvist som är närmast stortorget stänger kl 19, men kanske cafet vid vattentorget! bättre plats för cyklarna och uteservering. 😀
(t+) Bra förslag, en fika är aldrig fel 😉 men var? Broqvist som är närmast stortorget stänger kl 19, men kanske cafet vid vattentorget! bättre plats för cyklarna och uteservering. 😀
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:09Finns en Facebook grupp. där ligger lite bilder, filmer, rundor osv.
Grupper heter Måndagsturen Växjö.glöm inte att kolla http://mandagsturen.forum24.se/.
Finns en Facebook grupp. där ligger lite bilder, filmer, rundor osv.
Grupper heter Måndagsturen Växjö.
glöm inte att kolla http://mandagsturen.forum24.se/.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 23:12http://www.cafefontaine.se/
De stänger 18:00...suck Tyvärr är man nog hänvisad till pizzeriorna där kaffet stått på plattan sedan lunchrusningen...nog bra drag i det kaffet. Men va faan jag kan tänka mej att ta med en pumpthermos (rymmer hyffsat mycket ka
De stänger 18:00...suck Tyvärr är man nog hänvisad till pizzeriorna där kaffet stått på plattan sedan lunchrusningen...nog bra drag i det kaffet. Men va faan jag kan tänka mej att ta med en pumpthermos (rymmer hyffsat mycket ka
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:41Härligt Mikael!
Om vi var 70 pers när det var under 10 grader bör vi vara över 100 när det är runt 15 grader i luften. Hur stor termos har du egentligen 😉
Härligt Mikael!
Om vi var 70 pers när det var under 10 grader bör vi vara över 100 när det är runt 15 grader i luften. Hur stor termos har du egentligen 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:49Håller förresten med David om att en Funbeat grupp funkar för oss.
Nu är vi på Funbeat, på Facebook, några är på cykelklubben.se och så har vi det nya forumet.
Alla vi som varje vecka tillbringar några timmar på Funbeat vet vilka fördelar som finns här.
Håller förresten med David om att en Funbeat grupp funkar för oss.
Nu är vi på Funbeat, på Facebook, några är på cykelklubben.se och så har vi det nya forumet.
Alla vi som varje vecka tillbringar några timmar på Funbeat vet vilka fördelar som finns här.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 23:35Jag missar Måndagsturen maj ut pga Tenniskurs... men kommer när tid medges:)
Kaféer är tydligen kass i stan, men ex Vattentorget tar ju sällskap och med 70 pers så lär tillräckligt många vilja fika. Värt att kolla.
Jag missar Måndagsturen maj ut pga Tenniskurs... men kommer när tid medges:)
Kaféer är tydligen kass i stan, men ex Vattentorget tar ju sällskap och med 70 pers så lär tillräckligt många vilja fika. Värt att kolla.