Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:28Kanske utöka till 2 ggr i veckan?
Kanske utöka till 2 ggr i veckan?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 13:18Vi är ett gäng som försöker köra intervaller en gång i veckan. Det kanske kunde vara något att implementera i måndagsturs-konceptet??
Upplägg i likhet med måndagsturen, dvs olika fartgrupper, borde gå att ordna.Skulle det kunna vara något av intresse?
Vi är ett gäng som försöker köra intervaller en gång i veckan. Det kanske kunde vara något att implementera i måndagsturs-konceptet??
Upplägg i likhet med måndagsturen, dvs olika fartgrupper, borde gå att ordna.
Skulle det kunna vara något av intresse?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:28Låter som en bra idé.
Låter som en bra idé.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 14:18Det är bra med en alternativ dag om det är körigt på måndagar.
Det är bra med en alternativ dag om det är körigt på måndagar.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:53Håller med om att ett alternativ vore bra. Måndagar är jag ofta på resande fot.
Håller med om att ett alternativ vore bra. Måndagar är jag ofta på resande fot.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:27Johan O.
Vilken dag kör ni isåfall?
Johan O.
Vilken dag kör ni isåfall?
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:06Det varier lite. Innan körde vi alltid på onsdagar, men nu har det blivit en del tis/tors istället.
Ikväll är det tempocup i Lammhult, alla välkomna. Mer info finns på lammhultcyklisterna.com och forumet där.Ev. att vi kör lite intervaller på torsdag d
Det varier lite. Innan körde vi alltid på onsdagar, men nu har det blivit en del tis/tors istället.
Ikväll är det tempocup i Lammhult, alla välkomna. Mer info finns på lammhultcyklisterna.com och forumet där.
Ev. att vi kör lite intervaller på torsdag d
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:26Är det några "Måndagsturare" som kör på helgerna nu istället?
Är det några "Måndagsturare" som kör på helgerna nu istället?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:31Självklart! Dock mest MTB från nu och under vintern. Och mest i skogarna runt Vislanda:-)
Självklart! Dock mest MTB från nu och under vintern. Och mest i skogarna runt Vislanda:-)
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 21:03Jag kommer skriva här när det blir cykel för min del.
Blir distans pass på vardagarna morgon samt eftermiddag:-)
...väntar bara på nya cykeln...
Jag kommer skriva här när det blir cykel för min del.
Blir distans pass på vardagarna morgon samt eftermiddag:-)
...väntar bara på nya cykeln...