Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:41Kommer inte med idag, jag har inte tillräckligt bra kläder till detta jävla väder. 🙁
Kommer inte med idag, jag har inte tillräckligt bra kläder till detta jävla väder. 🙁
Quote from Niklas Kanerot on 10 May 2010, 13:43Kom igen Mikael, sol +10-13 gr. ikväll (t+)
Kom igen Mikael, sol +10-13 gr. ikväll (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:42Bra idé Anders. Vi kan ju beställa fika på Vattentorget
Bra idé Anders. Vi kan ju beställa fika på Vattentorget
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:43Mikael - jag har en overall i Bävernylon du kan få låna 😉
Mikael - jag har en overall i Bävernylon du kan få låna 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:57haha...ja det hade ju varit en syn!! Men det klarnade ju upp nu under eftermiddagen så man var väl inte sämre än att sticka hem efter jobbet å hämta åket. Det var ännu en trevlig kväll med mellangruppen. Intressant det där med vattentorget att beställa fi
haha...ja det hade ju varit en syn!! Men det klarnade ju upp nu under eftermiddagen så man var väl inte sämre än att sticka hem efter jobbet å hämta åket. Det var ännu en trevlig kväll med mellangruppen. Intressant det där med vattentorget att beställa fi
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:29Finns lite bilder på "min" sida från 4milaren 24/5.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=8884021
Finns lite bilder på "min" sida från 4milaren 24/5.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=8884021
Quote from Niklas Kanerot on 5 August 2010, 09:22Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare, nu är måndagsturen igång
efter semester uppehållet. Boddan kommer på besök måndag 9/8 möt upp.
(minst 60-70 cyklister) (t+)
Hej alla Växjöcyklande-FunBeatare, nu är måndagsturen igång
efter semester uppehållet. Boddan kommer på besök måndag 9/8 möt upp.
(minst 60-70 cyklister) (t+)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:25På måndag är det Ride of Hope som gäller. Göteborg till Skövde.
Men vi kör väl vidare i höst med måndagsgruppen...
På måndag är det Ride of Hope som gäller. Göteborg till Skövde.
Men vi kör väl vidare i höst med måndagsgruppen...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 20:50Hoppas det kan komma lite folk trots att det är semester tider men vadå det handlar ju om att prioritera:-)
Ses på måndag mvh killen med den vita tempo cykeln...
Hoppas det kan komma lite folk trots att det är semester tider men vadå det handlar ju om att prioritera:-)
Ses på måndag mvh killen med den vita tempo cykeln...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:08Vadå semester? Det var ju bara ett par veckor i juli det var färre som var med. De senaste två veckorna har det varit stora grupper. Kul att det finns cykelintresse i Växjö även efter vättern.
Vadå semester? Det var ju bara ett par veckor i juli det var färre som var med. De senaste två veckorna har det varit stora grupper. Kul att det finns cykelintresse i Växjö även efter vättern.