Quote from ellen olsson on 7 August 2010, 21:29Byt till Campa.
Byt till Campa.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 21:41Med både reglage och växel utbytta börjar jag fundera på hur du behandlar din cykel. Att du skulle fått tre trasiga reglage och två kassa växlar känns orimligt, trots att det vore alla Campa-fanatikers våta dröm.
Med både reglage och växel utbytta börjar jag fundera på hur du behandlar din cykel. Att du skulle fått tre trasiga reglage och två kassa växlar känns orimligt, trots att det vore alla Campa-fanatikers våta dröm.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 21:43Man får det man betalar för.
Man får det man betalar för.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 21:44Enig med Emil Gil
Enig med Emil Gil
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:02Det man betalar för, det får man och inte ett dugg mer;)
Vänligen
P.
Det man betalar för, det får man och inte ett dugg mer;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:11Det är många som har haft problem med sina tre gånger så dyra Campa-prylar av senaste generationen...
Det är många som har haft problem med sina tre gånger så dyra Campa-prylar av senaste generationen...
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:14Ja, de med ShimaNObody. Vad har du för body?
Ja, de med ShimaNObody. Vad har du för body?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:22"Det är många som har haft problem med sina tre gånger så dyra Campa-prylar av senaste generationen... "
Det verkar väl lite korkat att köpa tre gånger så dyra prylar. Däremot synnerligen klok att köpa tre gånger så bra prylar. Det förstår jag;)
Men he
"Det är många som har haft problem med sina tre gånger så dyra Campa-prylar av senaste generationen... "
Det verkar väl lite korkat att köpa tre gånger så dyra prylar. Däremot synnerligen klok att köpa tre gånger så bra prylar. Det förstår jag;)
Men he
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 22:28SuperRecord är ungefär tre gånger så dyrt som Shimano 105...
SuperRecord är ungefär tre gånger så dyrt som Shimano 105...
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 00:09"SuperRecord är ungefär tre gånger så dyrt som Shimano 105... "
Men billigare än Dura Ace Di2 och lättare. Jättemycket lättare;)
Kanske ska jämföra äpplen mot äpplen eller.
Och då får vi Veloce och 105 typ. Och där är det väl inte tre gånger som skilj
"SuperRecord är ungefär tre gånger så dyrt som Shimano 105... "
Men billigare än Dura Ace Di2 och lättare. Jättemycket lättare;)
Kanske ska jämföra äpplen mot äpplen eller.
Och då får vi Veloce och 105 typ. Och där är det väl inte tre gånger som skilj