Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 20:20Planetväxlar alltså. Minsann.
Planetväxlar alltså. Minsann.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 23:06Problemet funnet med mina växlingssvårigheter. Kedjestyraren på framväxeln hade spruckit på insidan.. Var inte mycket till material där inte.. Blir en Ultegra växel nu som känns och ser mycket stabilare ut...
Så denna gång var det ett nytt fel:-)
Problemet funnet med mina växlingssvårigheter. Kedjestyraren på framväxeln hade spruckit på insidan.. Var inte mycket till material där inte.. Blir en Ultegra växel nu som känns och ser mycket stabilare ut...
Så denna gång var det ett nytt fel:-)
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 07:23Jag hade oxå problem med mitt vänstra 105-reglage. Växlade ner till lilla kakan en gång, sedan upp igen varpå handtaget vart helt stumt.
Premiärturen slutade på cykelaffären ( via en dusch för mig) och de fick byta reglaget då det enligt deras uppfattnin
Jag hade oxå problem med mitt vänstra 105-reglage. Växlade ner till lilla kakan en gång, sedan upp igen varpå handtaget vart helt stumt.
Premiärturen slutade på cykelaffären ( via en dusch för mig) och de fick byta reglaget då det enligt deras uppfattnin