Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:14Tack Daniel för den förklaringen, nu förstår jag.
Hahaha, Shimano blev Canon! Svartepetter!
Tack Daniel för den förklaringen, nu förstår jag.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:19Hahaha, Shimano blev Canon! Svartepetter!
+ 1 på den.
Vänligen
P.
+ 1 på den.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:20Snarare kalkon.
Snarare kalkon.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:24Jag vill helst av allt ha en Hasselbladare... och gärna en Sinar oxå när vi ändå slår på stort. Vad måste jag ha för komponenter för att matcha det?
Jag vill helst av allt ha en Hasselbladare... och gärna en Sinar oxå när vi ändå slår på stort. Vad måste jag ha för komponenter för att matcha det?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:48Rolleiflex = Campa
Hasselblad = ShimanoMamiya = Sram
Edit: Komponenter? Xenotar, förstås, inte Planar, eller Xenar, inte Tessar.
Rolleiflex = Campa
Hasselblad = Shimano
Mamiya = Sram
Edit: Komponenter? Xenotar, förstås, inte Planar, eller Xenar, inte Tessar.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:50Saknar en komponentgrupp som matchar min storformatskamera (Sinar eller Linhof) men tack för klargörandet.
Saknar en komponentgrupp som matchar min storformatskamera (Sinar eller Linhof) men tack för klargörandet.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:52Har träffat rätt många fotografer i jobbet dom är nästan aldrig instresserade av prylar
Har trättat rätt många cyklister i jobbet dom är nästan aldrig intresserade av prylar
Det är därför jag spenderar tid på forum som Funbeat och DPreview för där finns
Har träffat rätt många fotografer i jobbet dom är nästan aldrig instresserade av prylar
Har trättat rätt många cyklister i jobbet dom är nästan aldrig intresserade av prylar
Det är därför jag spenderar tid på forum som Funbeat och DPreview för där finns
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:59Var det en sådan Gary Powers hade?
Var det en sådan Gary Powers hade?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 20:02Nja, han hade väl Kodak Ektar (inte alls att förakta, båda Kodak och CCCP plagierade tyskarna friskt efter kriget ... the winner takes all).
AM ... OM-1 ... en underbar kamera. Snart har Olympus hittat hem till den igen i digitalversion. Snart, men inte
Nja, han hade väl Kodak Ektar (inte alls att förakta, båda Kodak och CCCP plagierade tyskarna friskt efter kriget ... the winner takes all).
AM ... OM-1 ... en underbar kamera. Snart har Olympus hittat hem till den igen i digitalversion. Snart, men inte
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 20:14Sinar eller Linhof = 14växlat Rohloff-nav
Sinar eller Linhof = 14växlat Rohloff-nav