Quote from Guest on 17 October 2008, 08:42Upprop in på http://www.kadens.se/blogs/roberto/1889.htm vi måste få mannen att fortsätta,skriv allt vad ni orkar under hans blogg.
Upprop in på http://www.kadens.se/blogs/roberto/1889.htm vi måste få mannen att fortsätta,skriv allt vad ni orkar under hans blogg.
Quote from ellen olsson on 17 October 2008, 08:52Det ligger nog mer bakom än vad han skriver i bloggen. Han är ju inte direkt arbetslös...
Det ligger nog mer bakom än vad han skriver i bloggen. Han är ju inte direkt arbetslös...
Quote from Berit Bengtson on 17 October 2008, 14:35Ah ha, löneförhandlingstider kanske?
Ah ha, löneförhandlingstider kanske?
Quote from Fredrik Olsson on 17 October 2008, 15:12Jag jan fårstå Vacchi´s uppgivenhet. Att först jubla, lyfta en cyklist till skyarna för den prestation han/hon just utfört och sedan i efterhand få reda på att cyklisten han lovordade var dopad :@
Kan inte vara speciellt kul 🙁
Jag jan fårstå Vacchi´s uppgivenhet. Att först jubla, lyfta en cyklist till skyarna för den prestation han/hon just utfört och sedan i efterhand få reda på att cyklisten han lovordade var dopad :@
Kan inte vara speciellt kul 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 15:14Med tanke på vad Vacchi har betalt så kan han gråta hela vägen till banken.
Med tanke på vad Vacchi har betalt så kan han gråta hela vägen till banken.
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 15:29Då vet vi vad David P jobbar med - han är lönehandläggare på Eurosport! 😉
Då vet vi vad David P jobbar med - han är lönehandläggare på Eurosport! 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:13David, det är faktiskt inte förbjudet att tjäna pengar. Att däremot vara avundsjuk på att någon annan tjänar pengar borde vara förbjudet.
Jag tror faktiskt att Roberto är uppriktigt ledsen för all dopingen inom cykelsporten. Det är fullt förståeligt om h
David, det är faktiskt inte förbjudet att tjäna pengar. Att däremot vara avundsjuk på att någon annan tjänar pengar borde vara förbjudet.
Jag tror faktiskt att Roberto är uppriktigt ledsen för all dopingen inom cykelsporten. Det är fullt förståeligt om h
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:27Ja, det måste vara jobbigt för Vacchi eftersom han även kommenterar skidåkning.
Han är i alla fall färgstark och inte så färglös.
Ja, det måste vara jobbigt för Vacchi eftersom han även kommenterar skidåkning.
Han är i alla fall färgstark och inte så färglös.
Quote from ellen olsson on 17 October 2008, 16:33Han kommenterar och är speaker på allehanda evenemang. Jag vill minnas att han var speaker på senaste VM-kvalmatchen mot Portugal.
Den stora grejen just nu är väl annars att han är chefredaktör för nya Glid.
Han kommenterar och är speaker på allehanda evenemang. Jag vill minnas att han var speaker på senaste VM-kvalmatchen mot Portugal.
Den stora grejen just nu är väl annars att han är chefredaktör för nya Glid.
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:37Ja, han pratade även på Spårvägens träningar innan han blev trött när vi var klubbkompisar.
Ja, han pratade även på Spårvägens träningar innan han blev trött när vi var klubbkompisar.