Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 12:42pedofil - får sluta jobba på dagis
polis som gjort bort sig rejält - får se sig om efter nytt jobb
proffscyklist som dopat sig - bör i stället för Tour de France få nöja sig med en tur till arbetsförmedlingen
pedofil - får sluta jobba på dagis
polis som gjort bort sig rejält - får se sig om efter nytt jobb
proffscyklist som dopat sig - bör i stället för Tour de France få nöja sig med en tur till arbetsförmedlingen
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 15:36Dennis: Mig veterligen är de inte kvar i Gerolsteiner.
Leif: Poliser är mycket svåra att sparka oavsett vad de gjort.
Du har ju kört en del Grand Fondo i Italien och det är där som fd. proffs hamnar av olika anledningar.
Du borde givetvis inte köra och gy
Dennis: Mig veterligen är de inte kvar i Gerolsteiner.
Leif: Poliser är mycket svåra att sparka oavsett vad de gjort.
Du har ju kört en del Grand Fondo i Italien och det är där som fd. proffs hamnar av olika anledningar.
Du borde givetvis inte köra och gy
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 16:19ha ba kört Eroica trodde det betydde Erotisk på Italienska men visade sig vara heroisk vilket alla xproffsiga dopare tydligen fattat för dom höll sig helt borta 🙂
ha ba kört Eroica trodde det betydde Erotisk på Italienska men visade sig vara heroisk vilket alla xproffsiga dopare tydligen fattat för dom höll sig helt borta 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 21:35Hej Simon.
Gå in här och kolla efter not 4.
http://www.rf.se/templates/Pages/InformationPage____155.aspx
Det var ett par där som hade den, bla Bravelle och Gonal-F. Undra vad dom är bra emot (#)
Vänligen
P.
Hej Simon.
Gå in här och kolla efter not 4.
http://www.rf.se/templates/Pages/InformationPage____155.aspx
Det var ett par där som hade den, bla Bravelle och Gonal-F. Undra vad dom är bra emot (#)
Vänligen
P.
Quote from Mikaela Lexén on 23 October 2008, 23:13>David
När bytte de stall?
Schumacher körde väl TdF för Gerolsteiner, eller? Kohl har jag förvisso inte sett någon gång på ProTour i år och det kan ju vara en förklaring.
Ska erkänna att jag inte har följt någon av dem direkt ingående...
>David
När bytte de stall?
Schumacher körde väl TdF för Gerolsteiner, eller? Kohl har jag förvisso inte sett någon gång på ProTour i år och det kan ju vara en förklaring.
Ska erkänna att jag inte har följt någon av dem direkt ingående...
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 23:18De är sparkade av Gerolsteiner och Gerolsteiner stänger efter säsongen. Det var klart redan innan detta hände.
De är sparkade av Gerolsteiner och Gerolsteiner stänger efter säsongen. Det var klart redan innan detta hände.
Quote from Mikaela Lexén on 23 October 2008, 23:20Jaja, men det visste jag ju redan. Trodde du menade att de bytt stall innan avslöjandena.
Jaja, men det visste jag ju redan. Trodde du menade att de bytt stall innan avslöjandena.
Quote from ellen olsson on 23 October 2008, 23:26Dennis: Missade du TdF helt? Kohl "vann" ju KOM-tävlingen tävlande för Gerolsteiner...
På Wikipedia så har han dock blivit bortplockad och ersatt med Carlos Sastre som segrare i salamitävlingen men på den officiella sidan står han fortfarande som totalse
Dennis: Missade du TdF helt? Kohl "vann" ju KOM-tävlingen tävlande för Gerolsteiner...
På Wikipedia så har han dock blivit bortplockad och ersatt med Carlos Sastre som segrare i salamitävlingen men på den officiella sidan står han fortfarande som totalse
Quote from Mikaela Lexén on 23 October 2008, 23:33Såg ett par etapper på vandrarhemmet i Laholm i somras, annars var det skralt med TdF-tittande i år. Men jag var inte helt och hållet ute och cyklade då, för jag levde i alla fall i rätt föreställning om att han körde för Gerolsteiner 😉
Såg ett par etapper på vandrarhemmet i Laholm i somras, annars var det skralt med TdF-tittande i år. Men jag var inte helt och hållet ute och cyklade då, för jag levde i alla fall i rätt föreställning om att han körde för Gerolsteiner 😉